שתף קטע נבחר

צפו: מתיחת הפנים של אליטליה

חברת התעופה האיטלקית הכריזה באירוע חגיגי על מתיחת פנים למטוסי החברה, עם עיצוב פנים וחוץ חדשים, מערכת מולטימדיה חדשה וגידול של 30% בגודל צי המטוסים רחבי הגוף. בתוך כך בוחנת אליטליה אפשרות להסכם 'קוד-שייר' עם אל על, והקמת ברית תעופה חדשה

חברת אליטליה ואל על בוחנות אפשרות לחתימת הסכם 'קוד-שיר' ובמהלך כנס יאט"א שיתקיים בסוף השבוע במיאמי יבחנו מנהלי שתי החברות את הדרכים להידוק הקשר בין שתי החברות. מנכ"ל אליטליה, סילוואנו קסאנו, שביקר לפני כחודש בישראל נפגש כבר עם ראשי חברת אל על ועמד בסוף השבוע, במהלך אירוע מיתוגה החדש של החברה, על הרצון להדק את הקשרים בין שתי החברות.

 

מתיחת פנים לאליטליה

מתיחת פנים לאליטליה

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

במהלך האירוע שנערך בנמל התעופה של רומא, חשפו ראשי אליטליה כי חברת חברת התעופה אתיחאד, מאבו דאבי, שרכשה לפני מספר חודשים 49% ממניות אליטליה, תשקיע בה בשנים הקרובות סכום דמיוני של 1.76 מיליארד אירו במטרה להפוך אותה לחברת התעופה המובילה באירופה. באירוע הוצגו "בגדי המלך החדשים" - עיצוב חדש של מטוסיה רחבי הגוף של החברה מבחוץ וגם מבפנים. עוד צוין כי קווים ארוכי טווח חדשים צפויים להיפתח.

 

העיצוב החיצוני של מטוסי החברה, בשלב זה יהיה במטוסי האירבוס A330 ובואינג 777, כולל הסרת הפס הירוק לאורך המטוס, סימן ההיכר של החברה מזה עשרות שנים, הורדת הלוגו הטקסטואלי אל מתחת לחלונות, עדכון עיצוב האות A בזנב המטוס וגם צביעה של שם החברה בענק על כל אחת מהכנפיים וכן בתחתית המטוס כך שניתן לראותו מהקרקע.

העיצוב החדש (צילום: אליטליה) (צילום: Alitalia) (צילום: Alitalia)
העיצוב החדש (צילום: אליטליה)

מתוך אירוע ההשקה החגיגי (צילום: דני שדה) (צילום: Alitalia) (צילום: Alitalia)
מתוך אירוע ההשקה החגיגי (צילום: דני שדה)

עיצוב הפנים של המטוס כולל מושבים חדשים, גם בצבעים, בכל שלוש המחלקות, מערכות ישיבה חדשות ונוחות יותר כולל מיטה במחלקת העסקים, מערכת בידוק משוכללת ואינטרנט אלחוטי, תיק עם פריטי טיפוח (לנוסעי מחלקת עסקים) של סלווטורה פראגאמו, כלי אוכל מעוצבם על ידי ריצ'ארד גינורי ועוד. בשנה הבאה תציג החברה גם מדים חדשים לצוות הדיילים. הצצה ראשונה כבר מגלה כי הדיילים יזכו בעניבות עם פסים כחולים וירוקים ואילו אנשי הצוות הבכירים במטוס יזוהו על ידי עניבות או צעיפים בפסים כחולים-אדומים.

 

צעירים יותר, גדולים יותר

עוד חשפו מנהלי החברה במהלך האירוע המדובר כי בשנים הקרובות היא תצעיר את צי המטוסים רחבי הגוף על ידי הגדלתו בכ-30%. מדובר ברכישה של כעשרה מטוסי אירובס A330 ובואינג 777 שישרתו את החברה בקווים ארוכים ובכלל זה בקווים החדשים למזרח הרחוק: סיאול, שנגחאי ובחודש אוקטובר גם לבייג'ין.

מבט מבפנים: מחלקת העסקים החדשה (צילום: דני שדה) (צילום: Alitalia) (צילום: Alitalia)
מבט מבפנים: מחלקת העסקים החדשה (צילום: דני שדה)

ג'יימס הוגאן, נשיא ויו"ר חברת התעופה אתיחאד, המשמש גם כסגן יו"ר חברת אליטליה ציין במהלך האירוע כי החברה מתכוונת בשנת 2017 לעזוב את ברית התעופה SkyTeam שבה היא חברה לצד אייר פראנס-KLM, דלתא וחברות אחרות ולהקים ברית תעופה חדשה.

 

אתיחאד שותפה בחברות כמו אייר ברלין, אייר סרביה, אייר לינגוס, איי סיישל, אליטליה, ניקי, ג'ט איירוויס ודארווין איירלנס. זאת נוכח המלחמה שמנהלות חברות התעופה האירופיות והאמריקניות נגד חברות התעופה של נסיכויות המפרץ בטענה שהן ממומנות על ידי הנסיכויות וגורמות לתחרות בלתי הוגנת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Alitalia
העיצוב החדש של אליטליה
צילום: Alitalia
מומלצים