אחרי אשדוד: "ביג פאשן גלילות" יוצא לדרך
הקומפלקס, שיוקם בהשקעה של כמיליארד שקלים, מתפרש על פני שטח של כ-44 דונם ויכלול שדרות אופנה, מסעדות, וחנויות אחרות, בדומה למרכז ביג פאשן אשדוד. כמו כן יבנו בנייני משרדים ומערכת חניונים תת קרקעיים. הקומפלקס יצטרף וישתלב עם מתחם בתי הקולנוע של הסינמה סיטי, ותחנת רכבת חדשה תוקם בסמוך
קבוצת ביג מרכזי קניות ממשיכה בפיתוח קונספט הביג פאשן, מגיעה למרכז גוש דן ומתחילה בשיווקו של ביג פאשן גלילות. מדובר על קומפלקס שייבנה בצמוד לסינמה סיטי גלילות בשטח של כ- 44 דונם, הכולל קרקע בשטח של כ- 20.5 דונם.
לכתבות נוספות בערוץ כלכלה
הקרקע נרכשה לאחרונה על ידי ביג בעלות של כ-180 מיליון שקל, וקרקע סמוכה בשטח של כ-23.5 נמצאת בבעלות עיקרית של "חוף התכלת". על השטח הכולל של שתי החברות יוקם מתחם ביג פאשן גלילות ומעליו מבני המשרדים.
הקומפלקס, שלמעשה יתחבר עם מתחם הסינמה סיטי, יכלול בשלב הראשון כ-25 אלף מ"ר של שטחי מסחר עיקריים ועוד כ-75 אלף מ"ר של בנייני משרדים רבי-קומות ומתחתם מערכת חניונים תת קרקעיים בשטח של כ-120 אלף מ"ר שיציעו כ-4,000 מקומות חנייה.
הקומפלקס יצטרף וישתלב עם מתחם בתי הקולנוע של הסינמה סיטי שיעבור גם הוא שידרוג ושיפוץ וגם בו מתוכננים עוד למעלה מ-5,000 מקומות חנייה. בימים אלו החלו העבודות על הפיתוח המרחבי של האיזור, כולל דרכי הגישה מכביש 2, 5 ומכביש 20 ופיתוח סביבתי, הכולל גם תחנת רכבת הממוקמת בצמוד למתחם. כל אלו יהפכו את המתחם למרכז הבילוי, הפנאי והעסקים המרכזי והמוביל בישראל ואת הגישה אליו כנגישה והנוחה ביותר מכל נקודת ציון.
היעד: 2018
איתן בר זאב, מנכ"ל קבוצת ביג מרכזי קניות, מציין כי מתחם BIG FASHION גלילות, אשר שיווקו יחל בימים הקרובים אלו ופתיחתו מתוכננת למהלך שנת 2018, רשם כבר לפני תחילת השיווק הרשמי עודפי ביקוש ערים הנובעים בין השאר ממיקומו האסטרטגי ומהצלחת הקונספט בביג פאשן אשדוד, שנפתח לאחרונה.
מיקומו האסטרטגי של BIG FASHION גלילות בנקודה מרכזית של גוש דן, ממצבים אותו כמרכז לייף סטייל נחשק. הקונספט של BIG FASHION מבוסס על מגמות עדכניות בתחום מרכזי הקניות ומתחמי ה-LIFE STYLE בעולם. ביג פאשן גלילות יצטרף להצלחת מודל הביג פאשן ויהיה מרכז הפאשן הפתוח, השלישי של ביג בישראל.
כאמור, לאחרונה חנכה הקבוצה את BIG FASHION אשדוד, המציע חוויית בילוי ולייף סטייל של שדרות רחוב פתוחות ומעוצבות, המאופיינת בתמהיל חנויות מגוון בדגש על אופנה ולייף סטייל, מתחמי בילוי ומסעדות, אזורי פעילות לילדים ולמשפחות, בריכות נוי אקולוגיות ושאר אטרקציות. כבר בחודשי הפעילות הראשונים זוכה המתחם להצלחה הן מבחינת היקפי המבקרים והן מבחינת הפדיונות.
קבוצת ביג מרכזי קניות, המנהלת והמפתחת נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב וכן עוסקת בייזום ופיתוח של קרקעות שבבעלותה בישראל, בסרביה ובהודו סיימה את הרבעון הראשון של 2015 עם גידול של 25% בהכנסות שהסתכמו בכ-139 מיליון שקל . כמו כן, רשמה ברבעון הראשון של 2015 רווח נקי של כ-35.7 המהווים גידול של 132%. נכון לסוף הרבעון הראשון של 2015 מחזיקה ביג 44 נכסים מניבים בישראל ובארה"ב, 2 מרכזים מסחריים בפיתוח ו-3 קרקעות.
מרכזי הקניות של ביג הם בדרך כלל מרכזים מסחריים פתוחים חד קומתיים, המיועדים בעיקר לקניות, להבדיל מקניונים המיועדים לבילוי ולקניות. המרכזים ממוקמים, בדרך כלל, בסמוך לצירי תנועה ראשיים ומאפשרים גישה נוחה וחניה חופשית לרווחת קהל המבקרים.