שתף קטע נבחר
 

מיצובישי טרייטון חדש, מ-195 אלף שקל

מחליף ההאנטר הוותיק הגיע לישראל ושיווקו מתחיל כעת במספר גרסאות ותגי-מחיר. היקרה ביותר: 245 אלף שקלים לגרסה כפולת-הנעה מאובזרת וחזקה יותר

מיצובישי טרייטון החדש הושק בישראל. טנדר העבודה והפנאי של היצרנית היפנית ישווק כאן על-ידי היבואנית כלמוביל בגרסאות הנעה אחורית או כפולה, עם תיבה ידנית או אוטומטית ובשתי גרסאות הספק מנוע - 154 או 181 כ"ס. הטרייטון יציע תא נוסעים משודרג הכולל בגרסה היקרה מכולן גם מערכת מולטימדיה מתקדמת,עם יישום דיווחי תנועה מובנה.

 

מיצובישי חשפה טנדר בשם טרייטון, בישראל ב-2015

 

 

הטרייטון מציג מראה מעודכן לעומת ההאנטר ולדברי מיצובישי, מציע גם מרחב פנים וקיבלת מטען נדיבים. בכלמוביל מציינים כי לטרייטון שלדה חדשה וקשיחה מבעבר, מערך מתלים משופר וסוללת שבע כריות אוויר.

 

בין המערכות שישווקו עם הרכב - בקרת שיוט, בקרת יציבות נגרר, סיוע בזינוק בעלייה (באוטומט) וכיבוי מנוע (בידני), נעילת דיפרנציאל אחורי ויציאת USB. דגם הדקאר המאובזר והיקר יציע גם התראה על סטייה מנתיב, פנסי בי-קסנון, מצלמה אחורית לבטיחות ועזרה בחנייה, תאורת LED וחיישני גשם ותאורה.

 

הטנדר החדש ישווק כאן עם תיבת 6 הילוכים ידנית בשילוב הנעה אחורית או כפולה, או תיבת חמישה הילוכים אוטומטית באותן גרסאות, בנוסף לגרסאת "דקאר" מאובזרת במיוחד, עם מנופי תפעול מאחורי ההגה. גרסה זו תציע גם מערכת הנעה כפולה מתקדמת יותר.

 

יחידת הכוח בכל הדגמים תבוסס על מנוע דיזל מוגדש בנפח 2.4 ליטר, עם הספק מרבי של 154 או 181 כ"ס. תצרוכת הדלק לפי מיצובישי תעמוד על 13.9 עד  15.9 ק"מ לליטר בהתאם לדגם במסלול משולב עירוני ובין עירוני. בכלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, מציינים כי מדובר בשיפור של 20% ביחס לדגם היוצא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים