שתף קטע נבחר
 

עוד יותר כוח. סיאט ליאון קופרה עם 290 כ"ס

חודש אחרי הגעתה לישראל מודיעה סיאט על תוספת שרירים לליאון קופרה החזקה ממילא, יחד עם מערכת פליטה בעלת צליל ספורטיבי יותר

סיאט משדרגת את הליאון קופרה, הגרסה הספורטיבית שהושקה בתחילת 2014 והגיעה לישראל בחודש שעבר. המכונית תזכה למנוע טורבו מחוזק ומערכת פליטה חדשה, לטובת צליל ספורטיבי יותר. 

 

 

 
הליאון קופרה המחודשת תציע מעתה 290 כ"ס ממנוע 2.0 ליטר טורבו (280 כיום), ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ ב-1,700 סל"ד - שיפור קל לעומת 35.6 קג"מ ב-1,750 סל"ד בעבר. נתוני הביצועים לא השתנו - 5.7 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש בסיוע תיבת ההילוכים הרובוטית (מצמד-כפול), 5.8 שניות בגרסה הידנית. המהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש בשתי הגרסאות.
 
 
סיאט תמשיך להציע גם גרסת 265 כ"ס של אותו מנוע, שאינו משווקת בישראל. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה של שתי הגרסאות עומדת על 15.1 ק"מ לליטר עם תיבת מצמד כפול, 14.9 ק"מ עם תיבה ידנית. גם כאן אין שינוי ביחס לעבר.
 
 
הקופרה מוצעת עם מתלים אדפטיביים עם שני מצבי כיול (רגיל וספורט), דיפרנציאל קדמי ננעל שמעביר עד 100% מהכוח לאחד הגלגלים הקדמיים בסיוע חיישני בקרת היציבות והיגוי עם יחס העברה משתנה. זה האחרון מאפשר פחות עבודת ידיים במהירות נמוכה, והיגוי רגיש פחות במהירות גבוהה.
 
נכון לעתה לא ידוע מתי יחל שיווק גרסת ה-290 כ"ס בישראל, ואם יחול שינוי במחיר. הדגם המשווק בישראל כיום עולה החל מ-215 אלף שקל לגרסת שלוש דלתות עם תיבה רובוטית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים