שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו X1 בישראל - המחיר החל מ-242 אלף שקלים

הדור השני לרכב הפנאי הקומפקטי הגיע ארצה כשהוא מבוסס על הפלטפורמה החדשה של היצרנית, וישווק כאן בשתי גרסאות מנוע והנעה קדמית או כפולה

ב.מ.וו X1 החדש הגיע ארצה - עם הנעה קדמית (בינתיים), גבוה, רחב וקצר מהדגם המוחלף, חסכוני יותר אך עם מקום משופר לנוסעים ותג-מחיר שמתחיל ב-242 אלף שקלים, לדגם הבסיס עם 136 כ"ס והנעה קדמית.

 

 

המקרים בהם דגם כלשהו מוחלף בגרסה קטנה ממנו, נדירים בתעשיית הרכב. אך במקרה של רכב הפנאי X1, אשר היה מבוסס בעבר על פלטפורמת סדרה 3 וכעת זו פלטפורמת גרסאות הפנאי של סדרה 2, זה המצב. בסיס הגלגלים של רכב הפנאי קצר ב-9 ס"מ ואורכו הכללי קצר בשני ס"מ. בין היתר כדי להתאים לסדרה 1 העתידית ומיני קאנטרימן הבאה.

 

עם זאת, לדברי ב.מ.וו גדל המרווח לנוסעים (בעיקר מאחור), ותא המטען צמח משמעותית בגודלו. כל זאת - בין היתר - תודות לממד רוחב נדיב בשלושה ס"מ וצמיחה של 5 ס"מ בגובה, אך גם אפשרות להזמין אותו עם ספסל אחורי הניתן להסטה לפנים-אחור על-פני 13 ס"מ.

 

 

מראה ה-X1 עבר שינויים מתבקשים ומיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית, אך הבסיס נותר דומה לדגם המוחלף. זה הציע מרכב חמש דלתות גבוה עם חמישה מקומות ישיבה, מרחב פנים נדיב ותא מטען ענק. בישראל הוא ישווק ברמת אבזור משתנה בהתאם לתג המחיר והגרסה, אך הוא כולל בכל מקרה מושבים קדמיים עם כיוון חשמלי, גג שמש נפתח ויחידות תאורת LED אדפטיביות. הוא כולל גם מסך מידע בגודל "6.5, לשליטה על מערכות הרכב. תמורת תוספת מחיר ניתן יהיה לרכוש את הרכב עם צג בגודל "8.8.

 

 

רכב הפנאי יציע כאן בתחילה אפשרות בחירה בין שני מנועים - 18i עם 136 כ"ס או ו-20i עם 192 כ"ס - ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. בשני המקרי מדובר בגרסאות הנעה קדמית. דגמים עם הנעה כפולה צפויים להגיע רק בחודש דצמבר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים