שתף קטע נבחר
 

הונדה מזמינה למוסך אלפי מכוניות, בגלל כרית אוויר

כריות אוויר כושלות מכות שוב. הפעם זו הונדה הנאלצת להזמין אלפי מכוניות נוספות למוסך - כ-7,500 יחידות אקורד, ג'אז ואינסייט

יש לכם הונדה ג'אז, אקורד או אינסייט משנות הייצור 2001-2012? אתם עשויים להקרא למוסכים המורשים של מאיר, יבואנית המותג לישראל. עקב תקלה ביחידת הניפוח של כרית האוויר בצד הנהג, באלפי מכוניות הונדה ששווקו בישראל, יאלצו בעלי המכוניות להגיע למוסכים המורשים כדי להחליף את יחידת הניפוח. כך מדווחת חברת מאיר, יבואנית מכוניות הונדה לישראל. לדברי החברה, היצרנית מצאה כי יחידת הניפוח של כרית האוויר - בצד הנהג - עלולה לייצר לחץ גבוה מדי בעת פתיחתה במקרה של תאונה.

 

קריאת ענק לתיקון - טויוטה, הונדה, ניסאן ומאזדה

 

 

בהונדה ישראל אומרים כי 7,454 המכוניות הבאות יוזמנו למוסך, לפי שנות הייצור השונות:

  • ג'אז משנות הייצור 2005 עד 2008 - 3,025 מכוניות
  • אקורד משנות הייצור 2001 עד 2002 - 700 מכוניות
  • אינסייט משנות הייצור 2010 עד 2012 - 3,729 מכוניות

 

בחברת מאיר אומרים כי משך הבדיקה והתיקון (החלפה) של יחידת ניפוח כרית אויר יעמוד על כשעה. הודעה ללקוחות הרלוונטיים תשלח על-ידי משרד התחבורה באמצעות הדואר, והתיקון יתבצע כנדרש בחוק ללא כל עלות מצד בעל הרכב. יש להזכיר כי בעל רכב חייב על פי חוק לבצע קריאה לתיקון אליה הוזמן. אי ביצוע קריאה לתיקון לא תאפשר לחדש את רישיון הרכב במהלך ביצוע מבחן הכשירות השנתי (טסט).

 

פרשת כריות האויר הכושלות של טאקאטה (Takata), יצרנית אבזרי בטיחות יפנית שסיפקה בעבר כ-15% מכלל כריות אוויר ליצרניות רכב יפניות גדולות, התגלתה וגרמה נזק אדיר ליצרניות שונות, תוך שהיא מאלצת אותן לבצע קריאות תיקון בטיחותיות למספר עצום של מכוניות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים