שתף קטע נבחר
 

צפו: שברולט קמארו במבחן אמריקאי

נהיגה ראשונה במכונית שמסוגלת לגרום לכם להתאהב, וללא ספק תהפוך למגנט מבטים. קבלו טעימה, מספר שבועות לפני שהיא נוחתת כאן

  • איפה נהגנו - לוס אנג'לס, קליפורניה
  • במה נהגנו - שברולט קמארו דור 6
  • מחליפה של - שברולט קמארו דור 5
  • מתחרות עיקריות - פורד מוסטנג
  • מתי אצלנו - פברואר 2016
  • כמה תעלה - כ-300 אלף שקל

 

צילום: ניר בן זקן, עריכה: בן שפייר

צילום: ניר בן זקן, עריכה: בן שפייר

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

צולם באמצעות סמסונג נוט 5 וגו-פרו הירו 3

 

5 דברים שחייבים לדעת על קמארו

  • היא פצצת אנרגיה ויזואלית. היא אמנם לא מתאימה להגדרה מכונית שרירים, בוודאי לא מבחינה היסטורית, אבל במונחים של היום, הקאמרו מחזיקה בתמהיל הנדרש ממכונית שמשדרת ומעניקה עוצמה. מנוע גדול, כמובן, אבל בעיקר עיצוב שלוקח את כל המאפיינים הדרושים - חרטום ארוך, חלונות צרים, מרכב נמוך ורחב - בדרך להשלמת תמונה של טיגריס מורעב בדרך לצייד. צהוב אגב, וסליחה מכל חברי האדומים, מתאים לה במיוחד. וכן, היא מסובבת ראשים מהמעלה הראשונה, גם כשהיא מתנהלת באיטיות ברחוב שמתפוצץ מפורשה ומרצדס SL.

 

  • היא אמריקאית, ברשימה אחת עם "הכי אמריקאיות שיש". נכון, הקורבט מבית גם שייכת לאותו ז'אנר, והצ'ארג'ר של דודג' ואחרות, אבל V6 בנפח 3.6 ליטר עם 335 כ"ס עושה את הרעש הנכון (גם לפי בחירה), מסחרר את הגלגלים הנכונים (מאחור)ומשאיר על האספלט צמד פסים שחורים שאורכם נקבע רק על-ידי רגל ימין ותחושת אחריות ציבורית. וזה (כמעט) הכי אמריקאי שיכול להיות, חוץ מפיק-אפ חלוד בטקסס.

 

  • היא לא נוחה במיוחד. למרות כיוונון מושב חשמלי, הנוחות מלפנים רק סבירה. מאחור, למי שעשוי להרגיש הרפתקן מספיק כדי לנסות את צמד המושבים הזעיר, הנוחות פשוט אינה קיימת שכן מדובר במכונית לשני נוסעים. בלבד. לפי מיטב המסורת האמריקאית, מתגי ומנופי התפעול בדרך כלל גדולים וברורים, אך הסדר לא תמיד הגיוני והעיצוב לא תמיד מפתה. מצטער, מחוונים דיגיטליים עדיין לא בשבילי. תמרוני חניה עירוניים עם החרך הצר מאחור? שכחו מזה.

 

  • היא אתלטית מכפי שאפשר לצפות. נכון, היא לא מכונית קלה במיוחד, אבל הקאמרו עושה שימוש בכיול מתלים דינמי-מוצלח, גיאומטריה משובחת וסט עבה של גומי ספורטיבי-איכותי. זה מאפשר לה לפנות במהירות גבוהה, כמעט משעשעת ביחס למבנה הזוויתי. יש מכוניות מהירות ממנה משמעותית מסביב למסלול המירוץ, אך היא זקוקה רק למעט יותר מ-5 שניות כדי לזנק מ-0 ל-100, וספק אם נהגתם אי פעם במכונית שפונה מהר יותר בלי לאבד אחיזה.

 

  • היא יקרה מדי. גם ביבואנית (UMI) וגם ביצרנית יודעים את זה. ובכל זאת תג-המחיר לא יהיה נמוך מ-300 אלף. אלה חדשות רעות למכונית ספורטיבית שיכולה - וצריכה הייתה - להפוך לסוג של מציאה. חבל.

 

הכתב היה אורח חברת שברולט

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים