סופרבול 2016: יצרניות הרכב משתוללות
הסופרבול כבר מזמן אינו אירוע ספורט בלבד, אלא תופעה תרבותית המושכת מאות מיליונים למסכים לצפות בשחקנים על המגרש, במוזיקאים מהשורה הראשונה ולא פחות חשוב - בפרסומות המושקעות והטובות בעולם. וכמו בכל שנה, גם הפעם תעשיית הרכב משקיעה מאות מיליונים בהפקה. קבלו הצצה
סופרבול 2016, ה-50 במספר, צפוי להיות גדול מאי פעם. האמריקאים, שמכורים לאירוע בכל מקרה, אוהבים בעיקר ימי הולדת עגולים. ולכבוד ציון ה-50 מתכננים חגיגה ענקית של אמנים, גימיקים ופרסומות סופר-מושקעות ויקרות. אה, ויהיה שם גם משחק פוטבול.
כמו בכל שנה, יצרניות הרכב לא מוותרות על ההזדמנות לפרסם באירוע הספורט הנצפה ביותר בעולם, עם קהל יעד של מאות מיליונים בכל רחבי העולם. למרות מחירי הפרסום האדירים - קרוב לחמישה מיליון דולר ל-30 שניות, היצרניות משקיעות תקציבי עתק בשכירת הבמאים והידוענים מהשורה הראשונה.
כריסטופר ווקן, הארווי קייטל, סטיבן טיילר, קווין הארט וריאן ריינולדס, הם רק כמה מהשמות הנוצצים שימכרו לכם מכוניות בסופרבול הקרוב, ועם אין סוף תקציב מגיעה גם אין סוף יצירתיות: כבשים מזמרות, אסטרונאוטים על רקע שיר של דייויד בואי ועוד כיד הדמיון הטובה. הנה כמה מהפרסומות הצפויות להנעים את זמנם של הצופים באירוע הספורט הגדול בעולם:
אודי R8 - נוסטלגיה בחלל
אקורה NSX (הונדה) - סטיבן טיילר מתלהב
הונדה רידג' ליין - החיות המזמרות
יונדאי אלנטרה - המון ריאן ריינולדס
יונדאי אלנטרה - זהירות, דובים
יונדאי ג'נסיס - זהירות, אבא היסטרי
מיני - נגד סטיגמות
קיה אופטימה - ווקן בארון
מיני עם הארווי קייטל