שתף קטע נבחר
 

0 הרוגים עד 2020: הניסוי האוטונומי של וולוו גדל

וולוו מרחיבה את הניסוי האוטונומי הגדול בעולם. תציע 100 מכוניות מדגם XC90 לנהגים מקומיים בסין. זאת כחלק מאסטרטגיית החברה לאפס הרוגים בדגמיה עד 2020

יצרנית הרכב השוודית וולוו מרחיבה את ניסוי המכוניות האוטונומיות שהיא מבצעת בשוודיה כב זמן רב, לשוק הרכב הגדול בעולם - סין. גם לעובדה שוולוו נמצאת כבר מספר שנים בבעלות סינית - חברת ג'ילי - יש ללא ספק משקל בקבלת ההחלטה לעבור מזרחה. המטרה המוצהרת של החברה השוודית: להאיץ את קצב חדירת הטכנולוגיה למדינה העצומה, תוך שימוש בהבטחות הממשל הסיני לאימוץ מהיר ומענק הטבות ליצרני טכנולוגיות עתידניות.

כך נוהגים בוולוו אוטונומית

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

 

עד כה הייתה מדינת קליפורניה שבארה"ב ושוודיה, מהמקומות הבודדים שאפשרו ניסוי בנהיגה אוטונומית. אלא שיצרניות הרכב הבינו כי אין מנוס מצבירת מידע בחלקים נוספים של העולם. בעיקר כדי לבדוק את ההתאמה של מכוניות בעלות יכולת נהיגה עצמאית, לאופי הנהיגה והתשתיות השונים בין המדינות.

 

הניסוי יערך בעזרת 100 יחידות מרכב הפנאי של החברה, ה-XC90, שיצויד במערכת. ביגוד לחברות טכנולוגיה המבצעות ניסוייםמקיפים ברכב אוטונומי מתוצרתן על-ידי נהגי ניסוי, למשל גוגל, אובר ואחרות, בניסוי של וולוו ישתתפו נהגים מקומיים. עם זאת עדיין לא הוחלט באילו ערים הוא יתבצע, שכן דרושים לכך אישורים שונים שעדיין לא התקבלו. ניסוי נהיגה דומה צפוי להתחיל בעיר גוטנברג בשוודיה, בו שוכן מטה החברה, כבר בסוף שנה הבאה.

 

העתיד של וולוו: שיירת מכוניות ללא מעורבות נהג

מאז ומעולם וולוו השקיעה באמצעי בטיחות בדגמיה והניסוי הוא חלק משאיפת היצרנית לאפס הרוגים בדגמי החברה עד 2020. נציין שהגרסה הישראלית של ה-XC90, הדגם שנבחר לשמש לניסוי, מצוייד במערכת בטיחות מתקדמת כולל אפשרות לנהיגה אוטונומית בפקקים אך רק בגרסת האבזור הבכירה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים