נחשו איזו מכונית ספורט הכי נמכרת בגרמניה
מכונית הספורט הנמכרת ביותר בשוק הרכב הגרמני בחודש מרץ אינה מגיעה מבית פורשה, אודי או ב.מ.וו. פורד מוסטנג האמריקאית עושה סנסציה
המוסטנג שהוצגה לראשונה ב-1964 נכנסה זה מכבר להיכל התהילה של תעשיית הרכב בארה"ב ובעולם כולו כממציאת קטגוריית מכוניות ה"פוני", קופה מעוצבת עם ביצועים "חמים" במחיר שפוי. בדור הנוכחי והשישי במספר, עברה המוסטנג מסכת שינויים גדולה ומשמעותית במיוחד, דוגמת מנוע ארבעה צילינדרים מוגדש בנפח 2.3 ליטר מודרני, והחלפת הסרן החי מאחור במתלה נפרד רב-חיבורי מודרני, שינויים שנעשו במטרה להפוך אותה לראשונה למכונית גלובאלית שמשווקת בהצלחה גם מחוץ לארה"ב.
האמריקאית מדטרויט זכתה לאהדת הקהל האירופאי הידוע כשמרן, שכן מיד עם השקתה אשתקד עמד זמן ההמתנה בבריטניה על שנה תמימה. בגרמניה מכרה פורד רק בחודש מרץ 780 מוסטנגים, והותירה מאחור שני דגמים בייצור מקומי, אשר באופן היסטורי מככבים בקטגוריה; פורשה 911 עם 752 יחידות ואודי TT עם 708 יחידות. למעשה, מתחילת השנה נמצאת המוסטנג במקום השני בטבלת המסירות של הקטגוריה עם 1,811 יחידות, רק 488 פחות מאודי TT.
המוסטנג היא האמריקאית היחידה ברשימת עשרת הדגמים הנמכרים ביותר בקטגוריה. מתחרתה מבית, שברולט קמארו, מסרה רק 18 יחידות בחודש שעבר. בהשוואה לשוק האמריקאי, בו נמכרה המוסטנג ב-120 אלף עותקים ב-2015, מדובר במספרים קטנים יחסית, אבל ההישג בשוק הגרמני חשוב ליצרנית מבחינה תדמיתית.
מספר יחידות של המוסטנג החדשה נמכרו בישראל דרך צינורות היבוא האישי וחברת איילון מוטורס, היבואנית המקבילה לדגמי פורד. דלק מוטורס, היבואנית הרשמית, הביעה בעבר עניין בשיווק המוסטנג בישראל, אלא שהמחיר הנדרש עבורה הפך את שיווקה כאן ללא כדאי - כך מקורות בדלק.