שתף קטע נבחר
 

אודי מעדכנת שורת דגמים

אודי חושפת גרסה חזקה במיוחד ל-TT הספורטיבית ומעבירה את ה-A6 מספר עדכוני עיצוב ואבזור

אודי משיקה בתערוכת בייג'ינג גרסה חזקה במיוחד למכונית הקופה והרודסטר שלה, ה-TT RS. בדומה ל-RS3, גם זו מצוידת במנוע חמישה צילינדרים בנפח 2.5 ליטר, אך בשונה ממנה הפעם מדובר בבלוק אלומיניום המסייע להפחתה של 10 ק"ג.
ה-TT החזקה מכולן משחררת כעת 400 כ"ס (33 יותר מה-RS3) ו-48.9 קג"מ (1.5+). המנוע משודך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד וההנעה כפולה-קבועה. מערכת בקרת זינוק מאפשרת תאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות בלבד בקופה ו-3.9 שניות ברודסטר, בדרך ל-250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית, או 280 קמ"ש ללא הגבלה.

ה-RS מונמכת (בס"מ בודד) ביחס ל-TT רגילה וזוכה למיתלים קשיחים יותר עם בולמים אדפטיביים. יש לה גם אופציה לבלמי קרבון ודיסקים גדולים בקוטר 370 מ"מ מלפנים. הבידול הוויזואלי המתחייב מהגרסה הרגילה כולל פגוש אגרסיבי עם פתחי אוורור גדולים ומסיט אוויר מלפנים, חישוקים קלים בקוטר "19 או "20, ספוילר בולט על תא המטען וצמד מפלטים אובליים. בתא הנוסעים תמצאו הגה קטום, דיפוני עור וגימורי קרבון.

בנוסף הציגה אודי עדכון קל ל-A6, אותה רק חדי עין יצליחו לזהות שכן היא נראית זהה למתיחת הפנים הקודמת מלפני שנה וחצי. אודי מבטיחה שעדכנה את יחידות תאורה משולבות הלד מלפנים ומאחור, והוסיפה סבכה קדמית בצבע שחור מט וכרום בגימור S ליין.
עוד נוספו צבעים חדשים למרכב (אדום-מטדור, ירוק-גוטלנד וחום-ג'אבה) וחישוקים קלים בעיצוב חדש. בתא הנוסעים מאפשרת כעת מערכת השליטה MMI צימוד לסמארטפון דרך Apple Car Play ו-Android Auto, המשקפות חלק מהאפליקציות. לנוסעים מאחור מוצעים כאופציה צמד מסכי טאבלט המאפשרות שליטה בחלק ממערכות המכונית.
מצ'מפיון מוטורס יבואנית אודי נמסר כי ה-A6 תגיע במהלך המחצית השניה של השנה בעוד וה-TT RS תגיע ברבעון הראשון של 2017.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים