פורשה קאיימן המחודשת - 442 אלף שקל
פורשה מציגה קאיימן מחודשת עם מנועים חזקים וחסכוניים יותר, ותג-מחיר נמוך משמעותית מבעבר
פורשה חושפת בתערוכת בייג'ינג את קאיימן מחודשת, שתכונה 718. בדומה לאחותה נטולת הגג, גם הקאיימן מקבלת מנועי ארבעה צילינדרים (בוקסר בתצורה מרכזית כבעבר) מוגדשי טורבו, המחליפים את מנועי השישה צילינדרים האטמוספריים ששכנו בה מאחור עד עתה. גרסת הכניסה בנפח 2.0 ליטר (2.7 ליטר ביוצא) תציע 300 כ"ס, ואילו ה-S שמעליה תעשה שימוש במנוע בנפח 2.5 ליטר (3.4 ליטר בדגם הקודם) עם 350 כ"ס.
הקאיימן המחודשת תגיע באוגוסט הקרוב ותעלה 442 אלף שקל בגרסה הרגילה ו-549 אלף שקל בגרסת S, הוזלה של כ-120 עד 150 אלף שקלים ממחיר הגרסה הקודמת.
כל אחת מהגרסאות תייצר אם כך 25 כ"ס יותר מבעבר, אבל עיקר השיפור הוא בזמינות הכוח; 38.7 קג"מ (9.1 קג"מ יותר מבעבר) ב-1,950 סל"ד בגרסה הרגילה ו-42.7 קג"מ (5 קג"מ יותר מעבר) ב-1,900 ב-S. כבעבר, צמד המנועים ישודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או PDK כפולת-מצמד עם 7 הילוכים. זמן התאוצה ל-100 קמ"ש עומד על 4.7 שניות ברגילה ו-4.2 שניות ב-S (נתון לתיבת PDK) קיצוץ של 0.7 ו-0.5 שניות בהתאמה.
בנוסף לשיפור בביצועים, פורשה מבטיחה כי לקאיימן החדשה יכולת דינמית עדיפה תודות למיתלים משופרים, מוטות מייצבים מעובים, מערכת הכוונת מומנט המסייעת לצמצם תת-היגוי בכניסה לפניה ומסייעת להורדת כוח לאספלט ביציאה ממנה, הגה מהיר ומדויק יותר ב-10% ובלמים גדולים יותר בגרסה הרגילה (330 מ"מ מלפני, 290 מ"מ מאחור). מערכת מיתלים אקטיבית (PASM) מוצעת כאופציה ומנמיכה את המרכב בסנטימטר בגרסה הרגילה ו-2 ס"מ ב-S.
העדכון הוויזואלי מסתכם ביחידות תאורה מוכהות מלפנים ומאחור, צמד פסי לד בפגוש הקדמי וצבע שחור המדגיש את הספוילר האחורי. תא הנוסעים מקבל את הגה מה-918 ספיידר הכולל בורר מצבי נהיגה ומערכת מולטימדיה חדשה המאפשר צימוד דרך Apple Car Play המשקף חלק מהאפליקציות.