מיני בלי גג: 207 אלף שקל, ובכל זאת הכי זולה
גרסת קבריולה למיני מושקת בישראל. תהיה המכונית עם גג נפתח מלא הזולה בישראל, ללא אביזרי בטיחות מתקדמים כחלק מהציוד הבסיסי
ניתן יהיה לבחור בין צמד מנועי טורבו-בנזין; 1.5 ליטר בהספק 136 כ"ס (תוספת 14 כ"ס) בגרסת קופר, ו-2.0 ליטר 192 כ"ס (תוספת 8 כ"ס) בקופר S. צמד המנועים משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית בעוד תיבה ידנית עם 6 יחסים תוצע בהזמנה מיוחדת. יחידות ההנעה החדשות מציגות שיפור בביצועים: 8.7 שניות במיאוץ ל-100 קמ"ש בקופר (קיצוץ 2.4 שניות) ו-7.1 שניות ב-S (קיצוץ של 0.5 שניות), ובצריכת הדלק - 19.6 ק"מ לליטר בקופר (4.4 ק"מ יותר לכל ליטר בנזין) 17.9 ק"מ לליטר ב-S (תוספת 2.7 ק"מ לכל ליטר) וכמובן בפליטת המזהמים.
לשני הדגמים בורר עם 3 מצבי נהיגה (חסכוני, רגיל וספורט) בעד לגרסת S מערכת Performance Control הממזערת תת-היגוי בכניסה לפניה ומסייעת להורדת הכוח ביציאה ממנה באופן המדמה את פעולת דיפרנציאל מוגבל החלקה, והיא כוללת גם מנופי העברת הילוכים מההגה.
הקופר במחיר 207 אלף שקל תוצע ברמת האבזור "פפר" הכוללת מסך תצוגה בגודל "6.5, בקרת אקלים מפוצלת, חימום למושבים הקדמיים, בקרת שיוט, חיישני גשם ותאורה, מראות מתקפלות חשמלית, וחישוקים קלים בקוטר "15. הקופר S במחיר 260 אלף שקל תוצע ברמת האבזור "צ'ילי" המוסיפה ריפודי עור, תאורת לד וחישוקים קלים בקוטר "17.בסעיף הבטיחות ראוי לציין כי לשתי הגרסאות ארבע כריות אוויר אך הן אינן כוללות אביזרי בטיחות מתקדמים המוצעים עם הדגם בחו"ל, כמו סיוע בבלימה במהירויות עירוניות (10 עד 60 קמ"ש) התראה על סטייה מנתיב, שמירת מרחק, זיהוי הולכי רגל ותאורה דינמית (מעבר אוטומטי בין אור גבוה לנמוך), בקרת שיוט אדפטיבית (מבוססת מצלמה) עם פונקצית נהיגה אוטומטית בפקקים.