שתף קטע נבחר
 

הפרארי היקרה בעולם - רוח בשיער ב-350 קמ"ש

פרארי חושפת גרסת ספיידר למכונית העל שלה, לה פרארי. עם 350 קמ"ש מרביים וגג שניתן להסרה, היא לא רק אחת המכוניות הפתוחות המהירות בעולם, אלא גם אחת היקרות בהיסטוריה - 2.8 מיליון יורו

פרארי חושפת גרסת ספיידר נטולת-גג למכונית העל שלה, לה פרארי. עם מהירויות מרבית משוערת של 350 קמ"ש, היא תהיה אחת המכוניות הפתוחות המהירות בייצור כיום. פרארי אמנם לא פרסמה מחיר רשמי, אבל המחיר המשוער עוד על כ-2.8 מיליון יורו - כפול מגרסת הקופה. בהתחשב בכך שכל 499 היחידות של גרסת הקופה נמכרו, זו עשויה הייתה להפוך להזדמנות אחרונה עבורכם להפוך לבעליה של מכונית העל ממראנלו. אבל זה לא יקרה, שכן פרארי מסרה כי כל 150 היחידות שהוקצו לייצור, נמכרו זה כבר. 

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

הספיידר שומרת על אותה יחידת הנעה של גרסת הגג הקשיח; שילוב בין מנוע V12 בנפח 6.3 ליטר למנוע חשמלי, המעבירים לגלגלים האחוריים הספק מרבי של 963 כ"ס דרך תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד. אלה מאפשרים בגרסה הרגילה תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש בפחות מ-3 שניות, ל-200 בפחות מ-7 שניות ול-300 קמ"ש בתוך 15 שניות בלבד. נתונים אלה, אם הוטרדתם מהעניין, צפויים גם עבור הספיידר.

 

 

פרארי מציינת כי ביצעה מספר שינויים במרכב סיבי הפחם, במטרה לשמור על אותה קשיחות והתנגדות לפיתול של הדגם הרגיל למרות חסרונו של גג קשיח ונושא בעומס. יש גם שינויים במסיטי האוויר על-מנת להקנות מקדם גרר זהה, גם בנסיעה עם גג פתוח. הגג עצמו בעל מנגנון פתיחה-סגירה ידני, כדי שלא להוסיף למשקל העצמי. הוא מגיע בשתי תצורות; קשיח עשוי סיבי פחם, או בד שניתן לאחסון במכונית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים