gett טכנאי: הזמנת תיקון לסמארטפון באפליקציה
MOBILAB מחברת אוטומטית בין לקוחות לטכנאים מוסמכים בזמן אמת ונותנת הצעת מחיר באפליקציה ובאתר
ממש כמו להזמין מונית באפליקציה: MOBILAB פיתחה פלטפורמה טכנולוגית חכמה להזמנת תיקונים לסמארטפון בלחיצת כפתור באמצעות אפליקציה ואתר אינטרנט. ב-MOBILAB אמרו כי הם מבצעים חיבור אוטומטי בין מובי-טק (הטכנאים של MOBILAB) למשתמשים שזקוקים לתיקון ומאפשרת חסכון בזמן וגם בכסף.
בחברה אומרים כי תהליך ההזמנה פשוט וקל, במסך הבית בוחרים את סוג ודגם המכשיר והתקלה, האפליקציה מציגה את המחיר והלקוח מזין אמצעי תשלום וכתובת התיקון. התשלום מתבצע בסיום התיקון באישור הלקוח. בין היתר, אומרים ב-MOBILAB כי הטכנאים מטפלים בין היתר בתקלות מסך שבור/אינו מגיב, סוללה, טעינה, מכשיר שאינו נדלק ונזקי מים. כמובן שאת ההזמנה ניתן לבצע מסמארטפון אחר.
מאחורי המיזם עומד כפיר מימון (38), יזם בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות בהצטיינות באוניברסיטת בן גוריון. מימון יזם בגיל 30 את מותג האפייה maimon's שמגלגל עשרות מיליוני שקלים, ולפני כן עסק במיזוגים ורכישות במכתשים אגן תעשיות. בחברה אמרו כי MOBILAB גייסה עד כה מיליון דולר ממשקיעים פרטיים.
מיימון אמר: "בחייו של יזם יש מעט הזדמנות לשפר ולו במעט את חייהם של מיליוני אנשים. ב -MOBILAB יש לנו את ההזדמנות הזאת. הצלחנו ליצר את ה-Magic Touch - לקבל טכנאי שמגיע להיכן ומתי שתבחר תוך שעה ומתקן במקום וכל זה בלחיצת כפתור קלה ופשוטה. זה קסם. אנו עושים זאת על ידי פלטפורמה טכנולוגית חכמה שפיתחנו ושליטה בכל התהליך מגיוס, מיון והכשרת טכנאים דרך רכש החלפים האיכותיים ועד התשלום, השירות והאחריות".