שתף קטע נבחר
 

סיטרואן סיאקספיריאנס - מתרפקת על העבר

סיטרואן תציג בתערוכת פריז הקרובה אב-טיפוס שמזכיר את ימי הזוהר שלה. עם עיצוב מרהיב, תא נוסעים ייחודי, יחידת הנעה היברידית ובעיקר - מערכת מיתלים מתקדמת שאמורה להציע נוחות חסרת תחרות

האם סיטרואן חוזרת להתחרות בקטגוריית הסאלון, עם מכונית בעלת יכולת יוצאת דופן? ארבע שנים לאחר שהופסק ייצור ה-C6, חושפת החברה את הסיאקספיריאנס (CXperience), אב-טיפוס למכונית סאלון שתוצג בתערוכת פריז הקרובה, בסוף חודש ספטמבר הקרוב. שלא במקרה, מכונית התצוגה נושאת שם המתייחס גם לאחת המכוניות היותר מעניינות וייחודיות שיוצרו בסיטרואן, ה-CX על שלל גירסאותיה.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

עם 500 ס"מ לאורך ו-200 ס"מ לרוחב, הסיאקספיריאנס היא מכונית גדולה. היא ארוכה למשל ב-9.3 ס"מ ורחבה ב-14.1 ס"מ מה-C6, לא מכונית קומפקטית בעצמה. ממד הגובה עומד על 137 ס"מ בלבד, ולכן היא גם נמוכה משמעותית, עם בסיס גלגלים ענק של שלושה מטרים (9.9 ס"מ יותר מה-C6).

 

כחלק מהניסיון להחזיר ליצרנית את הזהות והאופי הייחודיים ששימשו ככרטיס הביקור שלה, לפני שהפכה תאומה-כמעט-זהה לפיז'ו, לסיאקספיריאנס עיצוב נועז שספק רב אם יגיע לגרסת הייצור. יחידות התאורה בצורת פסי לד זוויתיים משתלבות בסכה קדמית המעוצבת כחלק מסמל החברה, בזמן שהאחוריים משתפלים בחדות עם שמשה גדולה - המשך ישיר לגג-שמש ענק. על-מנת להפחית את מקדם הגרר ורעשי הרוח למינימום, מחליפות צמד מצלמות קטנות את המראות המוכרות, פתחי אוורור מופעלים חשמלית בפגוש הקדמי וידיות הדלתות חבויות.

הכניסה לתא הנוסעים מתבצעת דרך דלתות הנפתחות בכיוונים מנוגדים, והוא מעוצב באופן מקורי הכולל בן היתר מסך מגע ענק בגודל "19, הנמתח לרוחב הקונסולה הקדמית ומאפשר תצוגה משתנה לנהג ולנוסע. להגה יש חיבור יחיד בחלקו התחתון (הומאז לדגמים היסטוריים של המותג). על ריפוד ארבעה מושבים ודלתות בירוק זרחן, יש לנו פחות מה לומר.

לסיאקספיריאנס יחידת הנעה היברידית-נטענת המשלבת בין מנוע בנזין בתצורה רוחבית המשודך לגלגליים הקדמיים דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. את הגלגלים האחוריים יניע מנוע חשמלי שימוקם יחד עם סוללה בחלקה האחורי של המכונית. תצורה הנעה זו מאפשרת חלל פנים גדול והנעה כפולה קבועה.

ההספק המשולב ינוע לטענת סיטרואן בין 250 ל-300 כ"ס וטווח הנסיעה ללא שימוש במנוע הבנזין עומד על כ-60 ק"מ מאכזבים. בנוסף תציג סיטרואן ברכב התצוגה עם מערכת מיתלים חדשנית המבוססת על כריות הידראוליות שתיועד, כמו בימי הזוהר של החברה, להציע נוחות נסיעה יוצאת דופן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כמו CX, אבל אחרת - סיקספיריאנס
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים