שתף קטע נבחר

 

הפרסומת שעצבנה את ארה"ב: "סייל התאומים"

סניף מקומי של חברת מזרנים אמריקנית פרסם סרטון לקידום יום מכירות מיוחד ב-11 בספטמבר. בפרסומת רואים איך קורסים שני מגדלים שהורכבו ממזרנים. הביקורת הציבורית לא איחרה לבוא - החברה התנצלה והסרטון נגנז

  

"מבצע התאומים"

"מבצע התאומים"

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

הפרסומת שחצתה את הגבול: פרסומת שנויה במחלוקת לחנות מזרנים בסן אנטוניו שבטקסס הביאה לסגירת החנות ולהתנצלות פומבית של בעל רשת החנויות, שמכחיש כל קשר לאישור הפרסומת.

 

חנות מקומית של רשת המזרנים "Miracle Mattress" יצאה השבוע בקמפיין לקראת יום מכירות מיוחד שתוכנן ל-11 בספטמבר, בזמן שהאומה האמריקנית תציין את יום הזיכרון ה-15 לפיגוע הטרור הגדול ביותר שאירע בארצות הברית. יוצרי הפרסומת החליטו להשתמש בכפל המשמעות הקיים באנגלית למונח "תאום" ולמזרן שמידותיו תואמות ליחיד, כך שיום המכירות המיוחד כונה "סייל מגדלי התאומים".

"מה הדרך הכי טובה לזכור את ה-11 בספטמבר?" ()
"מה הדרך הכי טובה לזכור את ה-11 בספטמבר?"
  

הפרסומת נפתחה במשפט "מה הדרך הטובה ביותר לזכור את 11 בספטמבר אם לא סייל מגדלי התאומים? בואו לרכוש מזרנים בכל הגדלים במחירי מזרן יחיד (תאום)", כשבהמשך שני עובדי החברה בפרסומת נופלים אחורה ומפילים שני מגדלי מזרנים זהים בגודלם.

כנראה שלמכור מזרנים ()
כנראה שלמכור מזרנים


ביקורת ציבורית חריפה הופנתה כלפי הפרסומת של רשת החנויות, ואחד הגולשים בטוויטר הגיב: "הפרסומת פשוט מחליאה". גולש נוסף כתב: "לא מגיע לכם להצליח. נקודה".

 

בעל חברת המזרנים, מייק בונאנו, פרסם הודעת התנצלות שבה טען כי הפרסומת נעשתה על דעת הסניף המקומי וללא אישור הנהלת החברה. "החברה תנמיך פרופיל בשבוע הקרוב במטרה למנוע כל הסחת דעת מיום הזיכרון לקורבנות האסון והכבוד למשפחותיהם", כתב בונאנו.

 

"הפרסומת עולבת בכל בני האדם שאיבדו את חייהם באסון התאומים. יתרה מכך, מדובר בזלזול בוטה במשפחות הקורבנות שממשיכות להתמודד עם האובדן בכל יום שעובר מאז האסון", הוסיף בונאנו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הפרסומת ששיגעה את האמריקאים
מומלצים