שתף קטע נבחר
 

הונדה מציגה CR-V חדש - בישראל בעוד שנה

רכב הפנאי הוותיק שמשווק יותר משני עשורים, זוכה לגרסה עדכנית עם שיפורים בכל תחום. כעת מוצגת גרסה אמריקאית, אך במהלך 2017 תוצג גרסה אירופאית שתגיע אלינו עד סוף השנה

הונדה חושפת את ה-CR-V החדש, דור חמישי לרכב הפנאי הנמכר בעולם לפי היצרנית, עם 7 מיליון יחידות - 4 מהן רק בארה"ב - שנמכרו מאז הושק לראשונה ב-1995. ה-CR-V ראשית בגרסתו האמריקאית וירד מפס ייצור בשלושה מפעלים מקומיים (אוהיו ואינדיאנה בארה"ב, אונטריו בקנדה) כדי לענות על הביקוש הגבוה הצפוי לדגם בצפון אמריקה. גרסה אירופאית תוצג במהלך החודשים הקרובים ותגיע לישראל בסוף 2017.

 

 

למרות שהוא נראה יותר כמתיחת פנים ופחות כדגם חדש, ה-CR-V העתידי מבוסס על פלטפורמה שונה ומודרנית מבעבר עם בסיס גלגלים ארוך יותר - 4+ ס"מ, ו-266 ס"מ בסך הכל. הוא שומר על תצורת חמישה מושבים, אך הונדה טוענת כי הנוסעים יזכו לתוספת של יותר מחמישה ס"מ למרווח הרגליים, ותא המטען לתוספת של 50 ליטר. למרות הגידול בממדים, הונדה טוענת כי המשקל העצמי ירד, אך לא מפרסמת בכמה.

 

תא הנוסעים עבר שדרוג משמעותי לטענת הונדה, עם חומרים איכותיים יותר הכוללים בתמונה דיפוני עור וגימור עץ בקונסולה הקדמית. יש הגה שלושה-צלעות חדש ולוח המחוונים הדיגיטאלי כמו-גם מסך המגע ("7) - אפשרות צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto - שודרגו. 
 

בחרטום מוצב כעת מנוע 1.5 ליטר מוגדש עם 190 כ"ס, המשודך לתיבת הילוכים רציפה והנעה קדמית או כפולה-קבועה. הונדה טרם פרסמה נתוני ביצועים או צריכת דלק, אך אלו צפויים להיות טובים משמעותית מהשילוב הקודם של מנוע 2.0 ליטר ותיק (155 כ"ס) ותיבת 5 הילוכים אוטומטית.

 

 

מערך המיתלים שומר על תצורה דומה לדגם היוצא (מקפרסון מלפנים ורב-חיבורי מאחור), אך כמו תגבור ההגה החשמלי, אף הם עברו כיול מחדש. לטענת היצרנית, על-מנת לשפר את התנהגות הכביש ונוחות הנסיעה. מערכת תריסים חשמלית בסבכה הקדמית נפתחים או נסגרים אוטומטית במהירות שיוט, כדי לצמצם את מקדם הגרר וכפועל יוצא את צריכת הדלק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים