רנו קליאו, מעכשיו גם בדיזל - החל מ-113 אלף שקל
רנו קליאו סטיישן תוצע מעתה גם עם מנוע טורבו-דיזל חסכוני. חבילת האבזור ומחיר הרכישה זהים לגרסת הבנזין
חברת קרסו, יבואנית רנו, מתחילה לשווק בישראל את גרסת הסטיישן של הקליאו גם עם מנוע טורבו-דיזל. תג המחיר זהה לזה של גרסת הבנזין - 113 אלף שקלים. קרסו כמעט ומשלימה בכך את הרחבת מגוון הגרסאות לדגמים השונים שהיא משווקת בישראל, עם מנועי דיזל במחיר דומה לאלה של גרסאות הבנזין.
רנו קליאו סטיישן
המנוע שמוצב בחרטומה של הקליאו הוא 1.5 ליטר טורבו-דיזל המוכר של היצרנית, שמפיק 90 כ"ס (30 פחות מה-1.2 ליטר טורבו בנזין) ו-22.4 קג"מ (לעומת 19.3). הוא משודך לתיבת 6 הילוכים כפולת-מצמד המאפשרת תאוצה ל-100 קמ"ש ב-12.9 שניות (3.5 שניות יותר מהבנזין) עם נתון צריכת דלק רשמי של 28.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (19.2 ק"מ לליטר בבנזין).
יש להזכיר כי לקליאו אסטייט בסיס גלגלים זהה לגרסת ה-5 דלתות (258.9 ס"מ), אך תא המטען בה גדול משמעותית (443 ליטר, 143 ליטר יותר). רשימת האבזור נותרה זהה וכוללת מסך מגע בגודל "7 עם ממשק בעברית ומערכת ניווט, מערכת שמע נשלטת מההגה עם בלוטות' ו-USB, בקרת שיוט, מפתח חכם, וחישוקי "16 קלים. לעומת זאת, בסעיף הבטיחות מסתפקת הקליאו סטיישן ב-4 כריות אוויר בלבד,. מספר נמוך מהמקובל כיום בכמעט כל מכונית חדשה.
רנו קליאו סטיישן