שתף קטע נבחר
 

רנו קליאו, מעכשיו גם בדיזל - החל מ-113 אלף שקל

רנו קליאו סטיישן תוצע מעתה גם עם מנוע טורבו-דיזל חסכוני. חבילת האבזור ומחיר הרכישה זהים לגרסת הבנזין

חברת קרסו, יבואנית רנו, מתחילה לשווק בישראל את גרסת הסטיישן של הקליאו גם עם מנוע טורבו-דיזל. תג המחיר זהה לזה של גרסת הבנזין - 113 אלף שקלים. קרסו כמעט ומשלימה בכך את הרחבת מגוון הגרסאות לדגמים השונים שהיא משווקת בישראל, עם מנועי דיזל במחיר דומה לאלה של גרסאות הבנזין.

 

רנו קליאו סטיישן

רנו קליאו סטיישן

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

המנוע שמוצב בחרטומה של הקליאו הוא 1.5 ליטר טורבו-דיזל המוכר של היצרנית, שמפיק 90 כ"ס (30 פחות מה-1.2 ליטר טורבו בנזין) ו-22.4 קג"מ (לעומת 19.3). הוא משודך לתיבת 6 הילוכים כפולת-מצמד המאפשרת תאוצה ל-100 קמ"ש ב-12.9 שניות (3.5 שניות יותר מהבנזין) עם נתון צריכת דלק רשמי של 28.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (19.2 ק"מ לליטר בבנזין).

 

יש להזכיר כי לקליאו אסטייט בסיס גלגלים זהה לגרסת ה-5 דלתות (258.9 ס"מ), אך תא המטען בה גדול משמעותית (443 ליטר, 143 ליטר יותר). רשימת האבזור נותרה זהה וכוללת מסך מגע בגודל "7 עם ממשק בעברית ומערכת ניווט, מערכת שמע נשלטת מההגה עם בלוטות' ו-USB, בקרת שיוט, מפתח חכם, וחישוקי "16 קלים. לעומת זאת, בסעיף הבטיחות מסתפקת הקליאו סטיישן ב-4 כריות אוויר בלבד,. מספר נמוך מהמקובל כיום בכמעט כל מכונית חדשה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים