שתף קטע נבחר
 

יגואר I-פייס – התשובה הבריטית לטסלה

יגואר חושפת את ה-I-פייס, דגם חשמלי ראשון לחברה, שמתבסס על תצורת רכב פנאי פופולארית. יחידת ההנעה מאפשרת תאוצה ל-100 קמ"ש בכ-4 שניות וטווח נסיעה של יותר מ-500 ק"מ. הייצור יתחיל רק בעוד שנה וחצי

יגואר מציבה כוונות על טסלה וחושפת את ה-I-פייס, קונספט לרכב חשמלי ראשון למותג שיגיע לפס הייצור באמצע 2018. דני עיני מנכ"ל חברת המזרח, שקיבלה לאחרונה את זיכיון היבוא ליגואר, מסר ל-ynet כי "עוד לא הוחלט על היצע הדגמים העתידי ולכן עוד מוקדם לדעת האם ומתי תגיע ה-I-פייס לישראל. כחלק מהשינויים שמתבצעים כעת בחברה נהיה ערוכים לטפל גם במכוניות היברידיות וחשמליות".

 

יגואר I-פייס

יגואר I-פייס

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

ה-I-פייס מתבסס על תצורת רכב פנאי ועל כן מאמץ אלמנטים עיצוביים רבים מה-F פייס, אך עם חזות דינמית יותר המקנה בין היתר מקדם גרר נמוך במיוחד (0.29cd). המידות קומפקטיות מה-F פייס; 468 ס"מ לאורך (5.1 ס"מ פחות), 189 ס"מ לרוחב (28.5 ס"מ פחות) ו-156 ס"מ לגובה (9.2 ס"מ פחות) בסיס הגלגלים לעומת זאת, 299 ס"מ, ארוך ב-11.6 ס"מ ומאפשר מרווח נדיב ל-5 נוסעים. גם תא המטען גדול למדי ומכיל 530 ליטר. תא הנוסעים מודרני עם לוח מחוונים דיגיטאלי ועם תצוגת נתונים משתנה וצמד מסכים בקונסולה המרכזית השולטים בשלל המערכות. בנוסף מציע הרכב גימורי עץ ודיפוני עור במיטב המסורת של היצרנית. 

 

 

 

ל-I-פייס מערכת הנעה שפותחה על ידי יגואר עצמה וכוללת צמד מנועים חשמליים המחוברים כל אחד ישירות לגלגלים הקדמיים והאחוריים, מה שמקנה הנעה כפולה קבועה. נתוני התפוקה המשולבת עומדים על 400 כ"ס ו-71.4 קג"מ הזמינים מרגע הלחיצה על הדוושה ומאפשרים תאוצה ל-100 קמ"ש בכ-4 שניות, נתון זהה ל-F טייפ R.

 

 

 

מצברי ליתיום 90kWh מאפשרים טווח נסיעה של יותר מ-500 ק"מ, מעט פחות מטסלה מודל P1000D X ואפשרות לטעינה מהירה של 90 אחוז בשעה וחצי. הם ממוקמים במרכז הרצפה בתא עשוי אלומיניום ועל כן מאפשרים הנמכת מרכז הכובד וחלוקת משקל מאוזנת בין הצירים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים