תערוכת לוס אנג'לס (חלק ב') - אלפא סטלביו רכב פנאי ראשון לחברה
אלפא חושפת בתערוכת לוס אנג'לס את רכב הפנאי הראשון שלה הסטלביו. לישראל הוא יגיע במהלך 2017 בגרסאות בכירות ותג מחיר גבוה מ-400 אלף שקל
לסטלביו עיצוב בולט ומוחצן כמו שאר דגמי החברה עם חזית בעלת יחידות תאורה צרות, סבכה קדמית משולשת בעוד האחוריים משתפלים בזווית חדה ליצירת פרופיל דמוי קופה. מתבסס על פלטפורמה הג'ולייה ועם 468 ס"מ לאורך, 216 ס"מ לרוחב ו-165 ס"מ לגובה הוא ארוך ב-3.7 ס"מ רחב ב-30 ס"מ וגבוה ב-21.4 ס"מ מממנה. בסיס הגלגלים 281.8 מהגדולים בקטגוריה.
גם תא הנוסעים מוכר מהג'וליה - הגה שלוש צלעות עם מתג הנעה ומנופים גדולים להעברת הילוכים ידנית, בורר הילוכים בצורת ג'ויסטיק, בורר מצבי נהיגה DNA וקונסולה מרכזית עם מסך בגודל "6.5 או "8.8 הנשלט מחוגה ומאפשר מיעוט מתגים. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית (עד 65 קמ"ש), בקרת שיוט אדפטיבית והתראה על התנגשות וסטייה מנתיב.
הסטלביו יוצע בשלב ראשון רק עם מנועי בנזין חזקים - 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר טורבו עם 280 כ"ס ו-V6 בנפח 2.9 ליטר כפול מגדשים עם 505 כ"ס בגרסת קואדראפורגליו הבכירה בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. מערכת ההנעה כפולה מעבירה 100 אחוז מהכוח לציר האחורי ושולחת את הכוח לפנים עד לחלוקה שווה של 50/50. בנוסף היא כוללת בקרת הכוונת מומנט המצמצמת תת היגוי. לטענת היצרנית הסטלביו שומר על חלוקת משקל מאוזנת ואמור להציע בכך יכולת דינמית גבוהה. ליכולת השטח תתרום מערכת בקרת ירידה במורד.