20 אלף דגמי שברולט - חשש לכשל בתיבת ההילוכים
UMI יבואנית שברולט מזמינה 20 אלף בעלי רכבי סוניק, קרוז, קפטיבה ואורלנדו לתיקון בשל תקלות רבות בתיבת ההילוכים האוטומטית. במקביל היבואן מרחיב את האחריות ל-5 שנים ויעניק החזר כספי מלא למי שביצע תיקון בתיבת ההילוכים מחוץ לתקופת האחריות המקורית
UMI יבואנית שברולט מודיעה על הארכת האחריות ל-5 שנים או 150 אלף ק"מ (המוקדם מביניהם) ל-20 אלף לקוחות דגמי סוניק, קרוז, קפטיבה ואורלנדו המצוידים בתיבת הילוכים אוטומטית (GF6) שיוצרו במפעל הקוריאני של שברולט בין השנים 2010 עד 2013. זאת כחלק ממהלך עולמי של היצרנית לטיפול בתקלות חוזרות ונשנות בתיבת ההילוכים של דגמים אלו. הרחבת האחריות היא לתיבת ההילוכים בלבד.
התקלה בתיבת ההילוכים נוגעת לבמצב בו הרכב לא נוסע בעת שילוב להילוך אחורי או קדמי, החלקת הילוך בזמן החלפה, הילוך חמישי נתפס לאחר נסיעה ממושכת או נורית שירות דולקת. היבואנית מציינת כי בעלי רכבים שביצעו תיקון או החלפה של תיבת ההילוכים מחוץ לתקופת האחריות המקורית, כמו למשל במקרה של רכב משנת הייצור 2010 שתיבת ההילוכים בו התקלקלה בשנת 2014-5 יקבל החזר מלא על תשלום התיקון גם אם בוצע לא באחד ממוסכי השירות המורשים. רכבים אשר בהם התגלתה או תתגלה התקלה ונמצאים בתקופת האחריות המורחבת יוזמנו לאחד ממוסכי השירות המורשים לצורך תיקון או החלפת תיבת ההילוכים בהתאם לצורך.
התקלה בתיבת ההילוכים נוגעת לבמצב בו הרכב לא נוסע בעת שילוב להילוך אחורי או קדמי, החלקת הילוך בזמן החלפה, הילוך חמישי נתפס לאחר נסיעה ממושכת או נורית שירות דולקת. היבואנית מציינת כי בעלי רכבים שביצעו תיקון או החלפה של תיבת ההילוכים מחוץ לתקופת האחריות המקורית, כמו למשל במקרה של רכב משנת הייצור 2010 שתיבת ההילוכים בו התקלקלה בשנת 2014-5 יקבל החזר מלא על תשלום התיקון גם אם בוצע לא באחד ממוסכי השירות המורשים. רכבים אשר בהם התגלתה או תתגלה התקלה ונמצאים בתקופת האחריות המורחבת יוזמנו לאחד ממוסכי השירות המורשים לצורך תיקון או החלפת תיבת ההילוכים בהתאם לצורך.
שברולט
צילום: ניר בן זקן