שתף קטע נבחר
 

בפעם השלישית ברציפות: Wix.com חוזרת לפרסם בסופרבול

זו השנה השלישית ברציפות שהסטארט-אפ הישראלי יציג את הקמפיין שלו במהלך הפסקת הפרסומות של השידור הנצפה ביותר בארה"ב בעלות של 5 מיליון דולרים. בחברה החליטו, למרות ההצלחה של השנים הקודמות, להחליף את משרד הפרסום על מנת להותיר רושם שישאר זמן רב. "זוהי דרך מצויינת להגיע ללקוחות פוטנציאליים וללמעלה ממאה מיליון צופים", אומרים ב-Wix

ממשיכים בהצלחה. חברת Wix.com הודיעה היום (ד') שתשדר, זו השנה השלישית ברציפות, ברשת FOX פרסומת במהלך שידור משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית - הסופרבול. המשחק יתקיים ביום ראשון ה-5 בפברואר 2017. עלות שידור הפרסומת הינה 5 מיליון דולרים עבור 30 שניות. על מנת ליצור פרסומת שתותיר רושם זמן רב אחרי השידור, Wix החליפה את משרד הפרסום איתו עבדה בשנה הקודמת.

 

כתבות נוספות בערוץ המדיה

 

Wix.com הינה פלטפורמה לפיתוח נוכחות באינטרנט, עם למעלה מ-96 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם. היא מתבססת על התפישה כי רשת האינטרנט צריכה להיות נגישה לכל. באמצעות שירותים חינמיים ושירותי פרימיום, היא מאפשרת יצירה וניהול אתרים ברשת. מטה חברת Wix ממוקם בתל-אביב ולחברה סניפים נוספים בסן פרנסיסקו, ניו יורק, מיאמי, ברלין וילנה, דנייפרופטרובסק ובאר שבע.

 

היסטוריה של מותגים

"רצינו לספר את הסיפור של Wix בעצמנו ולהציג את הכוח הקריאטיבי שלנו" אמר סמנכ"ל השיווק של Wix עומר שי, והוסיף כי "בשנתיים האחרונות סיפקנו קמפיינים שחשפו את Wix בפני מיליוני אנשים. הסופרבול מציג את יכולות העיצוב שלנו, מביא לקוחות חדשים ויוצר שיח מיידי עם שותפים מעניינים ובעלי חזון. הפרסומות שלנו מראות לעולם את היכולת הקריאטיבית שלנו והפלטפורמה של Wix מביאה אותה לידי ביטוי.

 

"הסופרבול הוא רכיב חשוב במאמצי השיווק שלנו שכן זוהי דרך מצויינת להגיע ללקוחות פוטנציאליים וללמעלה ממאה מיליון צופים במשחק הפופולרי. אנו נרגשים ששוב יש לנו את הזכות לקחת חלק במשהו ענק".

 

נזכיר כי עוד בתחילת השנה, Wix הודיעה שתהיה נותנת החסות והשותפה הרשמית בקטגוריית עיצוב אתרי אינטרנט של הניו יורק יאנקיז לעונת 2016. בנוסף, החברה גם נותנת החסות הרשמית לקבוצת הכדורגל סיטי הכוללת את הקבוצות מנצ'סטר סיטי, ניו יורק ומלבורן.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים