אודי Q8 באיורים ראשונים - על הכביש ב-2018
אודי חושפת קדימון ל-Q8 קונספט שיוצג בתערוכת דטרויט, עם תכניות למכונית סדרתית ב-2018. למעשה Q7 בעיצוב ספורטיבי, במטרה להתחרות בב.מ.וו X6 ומרצדס GLE קופה
אודי חושפת קדימון ל-Q8 קונספט שיוצג בתערוכת דטרויט בתחילת ינואר. גרסת הייצור תראה אור ב-2018 ותהיה תשובה (מאוחרת) לב.מ.וו X6
ולמרצדס GLE קופה.
בהתאם למיצוב, ה-Q8 מאמץ מראה ספורטיבי. עם זאת, היצרנית מאינגולשטאט בחרה שלא להעתיק את הצללית של ב.מ.וו X6 המצליח (כמו מרצדס עם ה-GLE קופה). האיורים שנחשפו מציגים חזית (מאד) קרבית עם סבכה קדמית ענקית, פגוש אגרסיבי עם פתחי אוורור גדולים ומסיטי אוויר ויחידות תאורה צרות בהתם למקובל כיום. בקצוות מוצבים חישוקי ענק, והשמשה האחורית משתפלת בחדות לאחור.
ה-Q8 יתבסס על פלטפורמת MLB-EVO של ה-Q7, ועל כן יצויד באותן יחידות הנעה - 2.0 ליטר טורבו-בנזין, V6 טורבו-דיזל ובנזין עם מגדש-על ועד V8 דיזל רב-מגדשי בגרסת SQ8 הספורטיבית. בנוסף ובהתאם לצו האופנה, הוא יוצע עם יחידת הנעה היברידית נטענת. אלו ישודכו לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה - "קוואטרו".
בהתאם למיצוב, ה-Q8 מאמץ מראה ספורטיבי. עם זאת, היצרנית מאינגולשטאט בחרה שלא להעתיק את הצללית של ב.מ.וו X6 המצליח (כמו מרצדס עם ה-GLE קופה). האיורים שנחשפו מציגים חזית (מאד) קרבית עם סבכה קדמית ענקית, פגוש אגרסיבי עם פתחי אוורור גדולים ומסיטי אוויר ויחידות תאורה צרות בהתם למקובל כיום. בקצוות מוצבים חישוקי ענק, והשמשה האחורית משתפלת בחדות לאחור.
ה-Q8 יתבסס על פלטפורמת MLB-EVO של ה-Q7, ועל כן יצויד באותן יחידות הנעה - 2.0 ליטר טורבו-בנזין, V6 טורבו-דיזל ובנזין עם מגדש-על ועד V8 דיזל רב-מגדשי בגרסת SQ8 הספורטיבית. בנוסף ובהתאם לצו האופנה, הוא יוצע עם יחידת הנעה היברידית נטענת. אלו ישודכו לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה - "קוואטרו".