סובארו STI - מתיחת פנים, אך המנוע נותר זהה
הביצועיסטית של יצרנית הרכב היפנית מחדשת את פניה, מותירה את המנוע ללא שינוי אך מעבירה מערכות חשובות מקצה שיפורים
סובארו מעדכנת את ה-STI, גרסת הביצועים לאימפרזה שנולדה כרפליקת ראלי, אי שם בתור הזהב של היצרנית בשנות ה-90. מתיחת הפנים אמורה לאפשר לאימפרזה החזקה מכולן להמשיך ולשמור על אטרקטיביות עד החלפתה בדור חדש במהלך 2018. מהיבואנית לא נמסרו פרטים על מועד הגעת הגרסה המעודכנת.
סובארו STI
שינויי המראה קטנים יחסית ומסתכמים בסבכה קדמית אחרת, פתחי אוורור מוגדלים (ללא פנסי ערפל) בפגוש הקדמי, יחידות תאורת לד וחישוקים שונים. סובארו מבטיחה כי בתא הנוסעים תשלב חומרים איכותיים יותר בדיפוני הדלתות, וכי בידוד הרעשים ישופר. עוד בהבדלים - מסך תצוגת נתונים בגודל "5.9 בלוח המחוונים ("4.3 בעבר) ומערכת המולטימדיה החדשה מבית סובארו עם מסך מגע עם בגודל "7 ("6.2 בעבר). ה-STI תשווק עם מערכת הבטיחות המתקדמת של היצרנית הכוללת בלימה אוטונומית במצבי חירום, התרעה על סטייה מנתיב, בקרת שיוט ותאורה אדפטיביות.
יחידת ההנעה נותרה 2.5 ליטר טורבו עם 300 כ"ס, משודכת לתיבת 6 הילוכים ידנית. הדיפרנציאל המרכזי נשלט מחשב DCCD (ר"ת Driver Controlled Center Differential) עבר ממנגנון הגבלת החלקה אלקטרו-מכאני לחשמלי בלבד, ובכך הוא מאפשר תגובה מהירה וחלקה יותר - דברי סובארו. היצרנית העבירה את המכונית גם כיול מיתלים חדש ומערך הבלמים של ברמבו זוכה כעת לא רק לרפידות שונות, כמו-גם לקליפרים עם 6 בוכנות מלפנים לעומת 4 בעבר.
סובארו STI - עברה מתיחת פנים