"מלון בהתאמה אישית": מותג חדש להילטון
נלחמים בדירות להשכרה: ענקית המלונאות הילטון השיקה את מותג המלונות ה-14 שלה, "טאפסטרי". המטרה: התאמה אישית של חופשות לכל סוגי הלקוחות. בשלב הראשון: מלונות רק בארצות הברית
ענקית המלונאות נלחמת ב-Airbnb. רשת מלונות הילטון הודיעה היום (ב') על פתיחת מותג מלונאות חדש - בשלב הראשון בארצות הברית בלבד. רשת Tapestry Collection שתהיה המותג ה-14 של החברה, אמורה להתמקד בצרכיו ורצונותיו של כל אחד מלקוחותיה, על מנת להתאים לו חוויה אישית, שתהיה שונה מאורח לאורח. על פי הודעת החברה האם, השירותים עדיין יסופקו על ידי הילטון למען הבטחת האיכות, אך לא יהיו אחידים כנהוג בבתי המלון של רשת הענק.
"המטרה היא להגדיל את היצע המלונות ואת קהל הלקוחות בו אנחנו מתמקדים, ניצור יותר אפשרוית מלונאיות עבור לקוחות קיימים ונביא אלינו קהלים נוספים", אמר כריסטופר נאסטה, נשיא הרשת העולמית לרגל השקת המותג החדש. "טאפסטרי קולקשן מבית הילטון תאפשר לנו גם לספק מענה למטיילים עצמאיים תוך הבטחת הגב של הילטון".
עם השקתו, ברבעון השלישי של השנה הנוכחית, ייפתחו שבעה מלונות תחת המותג החדש: בניו יורק, שיקגו, נשאוויל, ניו ג'רזי, ורמונט ושניים באינדיאנפוליס. הרשת פועלת בימים אלה להפיכתם של 35 מלונות נוספים לכאלה שיפעלו תחת המותג, ככל הנראה גם מחוץ לארצות הברית, עליהם יוכרז בהמשך.
רשימת המלונות של הילטון נכון להיום כוללת 13 מותגים: את מלונות מותג העל הילטון ולצדו את וולדורף אסטוריה, קונראד, קאנופי, קוריו, דאבל טרי, הילטון גארדן-אין, האמפטון, Tru, רשת הריזורטים גראנד ווקיישנס ושלושה מותגי חדרי יוקרה.