מרצדס וב.מ.וו חושפות סטיישנים. הראשונה מאד מהירה
שתי יצרניות מכוניות היוקרה הציגו גרסאות סטיישן למכוניות סלון פופולאריות - סדרה E של מרצדס ו-5 של ב.מ.וו. האחת מזנקת ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות
בדומה לסדאן, גם הסטיישן מצוידת במנוע V8 בנפח 4.0 ליטר עם מגדש כפול, והספק מרבי של 571 כ"ס, או 612 כ"ס בגרסת S. הוא משודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית חדשה (MCT עם מערכת מצמדים במקום ממיר מומנט) ולהנעה כפולה-קבועה בלבד.
בורר מציע ארבעה מצבי נהיגה (נוחות, ספורט, ספורט-פלוס והתאמה אישית) בעוד גרסת S מציעה מצב נוסף תחת השם רב המשמעות "מירוץ", המעביר יותר כוח לציר האחורי במטרה לחדד עוד יותר את התגובות. יש גם אפשרות לניתוק מוחלט של העברת הכוח קדימה (המופעל על-ידי מנופי העברת ההילוכים מאחורי ההגה) על-מנת לאפשר החלקות כוח מרשימות. בנוסף בוצעו שינויים גם למערכת מיתלי האוויר, להגה, לדיפרנציאל מוגבל ההחלקה (מכאני או אלקטרוני ב-S), ויש גם בלמים גדולים יותר שיוצעו כאופציה - תרכובת קרבון עם דיסק בקוטר 402 מ"מ.
ב.מ.וו צנועה יותר וחושפת גרסת סטיישן (טורינג) לסדרה 5 שתוצע בארץ בהזמנה מיוחדת החל מהקיץ, מספר חודשים לאחר נחיתת סדרה 5 סדאן. היא תוצע עם אותם מנועי טורבו-בנזין 4 צילינדרים עם 252 כ"ס ב-530 הבסיסית (7 כ"ס יותר מה-528 היוצאת), ו-6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטר עם 340 כ"ס (תוספת 34 כ"ס לעומת ה-535 המוחלפת). כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית.
כמו הסדאן, גם הסטיישן מתבססת על פלטפורמה חדשה עם בסיס גלגלים זהה (297.5 ס"מ) ודיאטה דומה (כ-100 ק"ג בהשוואה לדגם הקודם), תודות לשימוש באלומיניום. תא המטען מציע נפח של 570 ליטר, 40 ליטר יותר מגרסת הסדאן.