שתף קטע נבחר
 

ריינג' רובר קלאסיק קם לתחייה יקרה

רכב הכביש-שטח האגדי של לנד רובר מיוצר שוב על-ידי החברה, 45 שנה לאחר שירד מפס הייצור. אבל אתם צריכים להיות ממש עשירים כדי לרכוש אחד

ישן וקלאסי, אבל חדש לגמרי. לנד רובר מחזירה לחיים את הריינג' רובר קלאסיק המקורי משנות ה-70. מחלקת כלי הרכב ההיסטוריים בחטיבת SVO (ר"ת Special Vehicle Operations) של קונצרן לנד רובר ויגואר, תשחזר 10 יחידות של הפרמיום-SUV הראשון בעולם, אגדת כביש ושטח שנחשבת גם כיום לנחשקת במיוחד. אבל זה לא יהיה זול.

 

ריינג רובר קלאסיק

ריינג רובר קלאסיק

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

תג המחיר באנגליה עומד על, שימו לב, 634 אלף שקל לפני מיסים, כמעט פי שניים ממחירו של ריינג' רובר חדש - גדול, מפואר וחזק הרבה יותר. למעשה, המחיר הזה מאפשר לרכוש באנגליה מכוניות על, כמו גם סוללה מכובדת של ריינג' רובר קלאסיק משומשים אך במצב טוב למדי, אותם ניתן לשפץ בסכום נמוך משמעותית. ההבדל העצום - כאן מדובר במכונית חדשה לחלוטין, בלי בעיות החלודה, החשמל, המתלים ושאר המרכיבים שיגלה בשלב כלשהו כל משפץ של ריינג' קלאסיק.

 

 

כדאי להזכיר כי מחלקת כלי הרכב ההיסטוריים של לנד רובר הוקמה במטרה לספק חלקים מקוריים לכל דגמי החברה בני 10 שנים ויותר, משום שעל פי הערכות, כ-70% מכל הלנד רוברים שיוצרו עדיין נמצאים בשימוש פעיל. בנוסף, המחלקה אחראית גם על שיקום של דגמים היסטוריים, כמו למשל שחזור סדרה III המקורית של בוב מרלי או שיפוץ של 25 דגמי סדרה I.

 

 

 

כעת מצהירה המחלקה על שחזור 10 יחידות של הריינג' רובר המקורי משנות השבעים (קלאסיק), למצבן המקורי, בדיוק כפי שעזבו את פס הייצור לפני ארבעה עשורים וחצי. מדובר בדגם ה-3 דלתות (מרכב 5 דלתות הוצג רק ב-1981) המצויד במנוע V8 בנפח 3.5 ליטר עם מאייד (קרבורטור) מתוצרת ביואיק במקור, המפיק 132 כ"ס ו-25.6 קג"מ. הוא משודך לתיבת 4 הילוכים ידנית והנעה כפולה קבועה עם נעילת דיפרנציאל מרכזי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים