שתף קטע נבחר
 

ריקול: מזראטי וניסאן מזמינות מכוניות למוסכים

יצרניות הרכב מאיטליה ויפן זיהו תקלות אפשריות במספר דגמים המשווקים בישראל, ויזמינו את בעלי המכוניות לתיקון במוסכי הרשת המורשים של שני המותגים

יבואנית מזראטי לישראל, חברת אוטו איטליה, תזמין למרכז השירות 30 מכוניות מדגם גיבלי ו-19 נוספות מדגם קוואטרופורטה, כולן משנות הייצור 2014 ו-2015. לדברי היבואנית, במכוניות שיוזמנו למוסך יוחלפו צינורות הדלק היוצאים מהמיכל לכיוון מערכת הזנת הדלק, במטרה למנוע דליפת אדי דלק לחלל המכונית.

 

מזראטי קוואטרופורטה - למוסך ()
מזראטי קוואטרופורטה - למוסך

 

בעלי כלי הרכב המעורבים בקריאה לתיקון יקבלו בימים הקרובים הודעה בדואר, בה הם מתבקשים להגיע למרכז השירות של החברה בדרך מנחם בגין 154 בתל אביב לצורך תיקון. עוד אומרים באוטו איטליה כי לקוחות שיהיו מעוניינים לבדוק אם המכונית שברשותם תוזמן אף היא למוסך, יוכלו לעשות זאת באמצעות מוקד שרות הלקוחות בטל. 6867*.

 

בקריאה נוספת לתיקון מזמינה חברת קרסו, יבואנית ניסאן לישראל, 147 מכוניות מדגם אלטימה ששווקו כאן בין ה-17 בספטמבר 2015 וה-6 באוקטובר 2016. במכוניות אלה עלה חשש כי "כבל תפס הדלת האחורית הורכב באופן לא נכון במהלך הייצור, ועקב כך יתכן ויפריע למנגנון החלון כאשר הוא פתוח. במצב זה, מנגנון החלון עלול לגרום לכבל תפס הדלת האחורית לפתוח את הדלת על-ידי שחרור התפס".

 

ניסאן אלטימה - למוסך ()
ניסאן אלטימה - למוסך

 

בכלי הרכב שיוזמנו לאחד ממרכזי השירות ברחבי הארץ ייבדק המנגנון, ובמידה ויהיה בכך צורך, יוחלף כבל תפס הדלת האחורית תוך כחצי שעה. בקרסו אומרים כי הודעה לבעלי כלי הרכב תישלח כבר בימים הקרובים. לקוח המעוניין לדעת אם כלי הרכב שברשותו כלול בקריאה לתיקון, יכול לפנות למחלקת קשרי לקוחות בטלפון 3575*, או טלפונית לאחד ממרכזי השירות של המותג.

 

יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים