שתף קטע נבחר
 

סובארו הציגה XV לגמרי. בישראל עוד השנה

קטגוריית רכבי הפנאי המקומית מתעדכנת עם גרסאות חדשות לצמד הג'יפונים הפופולריים - סובארו XV וניסאן קשקאי. שניהם צפויים להגיע רק בסוף השנה

סובארו חושפת XV חדש, גרסת פנאי מוגבהת בעלת הנעה כפולה-קבועה לאימפרזה. לדברי יבואנית המותג לישראל, חברת סמל"ת, הוא צפוי לנחות בישראל רק בסוף השנה.  

 

סובארו XV

סובארו XV

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

למרות שההבדלים במראה לעומת הדגם הנוכחי קלים ונראים יותר כמו מתיחת פנים (יחידות תאורה וסבכה קדמית בעיצוב שונה, חישוקי "18), ה-XV הוא דגם שונה המתבסס על הפלטפורמה הגלובאלית החדשה של סובארו, ואשר משותפת לאימפרזה החדשה. הוא ארוך ב-1.5 ס"מ (446.5 ס"מ), רחב ב-2 ס"מ (180 ס"מ) ובעל בסיס גלגלים שצמח ב-3 ס"מ (266.5 ס"מ) האמורים לתרום לשיפור בנקודת החולשה של הדגם - מרווח תא הנוסעים.

 

מהתמונות עולה כי עיצוב הפנים עבר שדרוג משמעותי במראה, ולטענת סובארו הוא איכותי מבעבר. יש מושבים שונים, בלם יד חשמלי ומסך מגע גדול עם צימוד לסמארטפון דרך Apple CarPlay ו-Android Auto. ה-XV יוצע עם מערכת הבטיחות המתקדמת EyeSight של סובארו הכוללת בלימה אוטונומית במצבי חירום, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב, תאורה דינמית (מעבר אוטומטי בין אור גבוה לנמוך) והתראה על שטחים מתים.

 


 

לדברי היצרנית, הפלטפורמה החדשה קשיחה ב-70 אחוזים מקודמתה ובעלת מרכז כובד נמוך במעט, מבלי לוותר על מרווח גחון מרשים לרכב מסוגו (22 ס"מ). גם המיתלים זכו לכיול חדש, ההגה הפך מהיר יותר ובקרת הכוונת מומנט חדשה למערכת ההנעה הכפולה אמור לחדד את התנהגות הכביש. מנוע 2.0 ליטר קיבל הזרקת בנזין ישירה ומפיק 156 כ"ס (6 כ"ס יותר) ומשודך לתיבת הילוכים רציפה עם יחסי העברה שונים.

 

לדברי היבואנית, כשינחת בארץ תוצע גם גרסת בסיס עם מנוע בנפח 1.6 ליטר כמו בדגם הנוכחי. כל הדגמים יוצעו עם הנעה כפולה-קבועה עם מצב X-MODE המתאים את מערכת ההנעה לנסיעה בשטח.

 

ניסאן קשקאי - מעודכן

רב המכר של היצרנית באירופה אשר מתקשה לאחרונה להתמודד בשוק המקומי מול מתחרים קוריאנים חזקים - קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון, זכה לרענון מתבקש. מקרסו היבואנית נמסר כי הקשקאי המעודכן ינחת בישראל בסוף השנה או בתחילת שנה הבאה.

 

 

 

שינויי העיצוב מתרכזים בחרטום עם יחידות תאורה צרות ומחודדות יותר המשתלבות בסבכה קדמית בולטת בצורת V, פגוש קדמי שונה ומגני סף מפלסטיק שחור גדולים מבעבר. העדכון בתא הנוסעים מסתכם בהגה 3 צלעות בשרני יותר ושטוח בחלקו התחתון, עם אופציה (בתשלום) למערכת שמע של BOSE.

 

הקשקאי יקבל את מערכות הבטיחות המתקדמות של היצרנית כולל בלימה אוטונומית במצבי חירום, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב, התראה על שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, ערנות נהג וזיהויי תמרורים. מהיבואנית נמסר כי מערכות אלו לא צפויות להגיע כחלק מהמפרט התקני.


 

גם היצע המנועים ישאר ללא שינוי, כלומר 1.2 ליטר טורבו בנזין עם 115 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים או אוטומטית-רציפה, וטורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר עם 130 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה. כל הגרסאות יוצעו עם הנעה קדמית בלבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים