שתף קטע נבחר
 

איסוזו די-מקס מעודכן בישראל - החל מ-183 אלף שקלים

טנדר העבודה הפופולרי של איסוזו ישווק מעתה בגרסה עדכנית, עם אחריות מורחבת, שינויי מראה קלים ומנוע חדש

UMI יבואנית איסוזו, מתחילה בשיווק הדימקס המעודכן, הטנדר הנמכר ביותר בישראל ב-13 השנים האחרונות. תג המחיר מתחיל ב-183 אלף שקל לגרסת חד-קבינה ידנית עם הנעה אחורית, ועד 245 אלף שקל לדאבל-קבינה אוטומטי עם הנעה כפולה - התייקרות של כ-3,000 שקלים. בנוסף יוצע הדימקס עם אחריות מורחבת ל-5 שנים או 120 אלף ק"מ.

 

איסוזו דימקס

איסוזו דימקס

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

שינויי המראה הקלים מבחוץ מתבטאים בעיקר בחרטום עם יחידות תאורה חדשות משולבות לד וסבבה קדמית מוגדלת. בפנים יש לוח המחוונים שונה ובסעיף האבזור נוסף מסך מגע בגודל "7 בהתקנה מקומית - בכל הגרסאות. גרסת LS 4X4 הבכירה מוסיפה מתג התנעה, בקרת אקלים, הגה מצופה עור, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל "8 וחישוקי "18 קלים.

 

 (ניר בן זקן) (ניר בן זקן)
(ניר בן זקן)

 

השינוי המשמעותי הוא במנוע חדש, הקטן בקטגוריה - 1.9 ליטר שמתוכנן לעמוד בתקני זיהום מחמירים. למרות נפח קטן ב-600 סמ"ק מהמנוע היוצא, הוא שומר על הספק מרבי זהה של 163 כ"ס, אך נתון המומנט צנוע מבעבר (36.7 קג"מ, 4.1 קג"מ פחות) בסל"ד גבוה יותר. המנוע משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית (עם יחסי העברה שונים) או לתיבת שישה הילוכים אוטומטית חדשה של איסיין, המחליפה תיבת חמישה הילוכים אוטומטית בדגם היוצא.


 (ניר בן זקן) (ניר בן זקן)
(ניר בן זקן)

 

המשקל העצמי נמוך ב-100 ק"ג בגרסת ההנעה הכפולה או 140 ק"ג בגרסת ההנעה האחורית. לדברי איסוזו, המנוע החדש - והקל משמעותית - משפר את צריכת הדלק ב-7% (גרסה אוטומטית) עד 17% בידנית. יחד עם מיכל דלק בנפח 76 ליטר (תוספת של 7 ליטר), צפוי טווח הנסיעה להשתפר משמעותית. שיפור נוסף נוגע לכושר גרירה של 3.5 טון (לעומת 2.5 טון בעבר), הנתון הטוב בקטגוריה לדברי איסוזו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים