3 מותגי אופנה מצטרפים לשוק השעונים החכמים
שוק השעונים החכמים מבוססי Android Wear מתחזק היום עם שלושה מותגי אופנה יוקרתיים: Hugo Boss, Tommy Hilfiger ו-Diesel. מה הם מציעים ומה המחירים?
שלושה מותגי אופנה יוקרתיים מצטרפים לשוק השעונים החכמים. במהלך תערוכת BaselWorld המתקיימת בשוויץ, הכריזו החברות Hugo Boss ו-Tommy Hilfiger על שעונים חכמים מבוססי Android Wear 2.0, אבל ההפתעה הגדולה היא ההודעה של Diesel, שגם היא החליטה להצטרף לטרנד החדש.
עוד כתבות באתר ג'ירפה:
דיווח: LG תייצר לסמסונג 700 אלף לוחות LCD לטלוויזיות
וואווי: מכשירי Huawei P9 & Plus מכרו למעלה מ-12 מיליון יחידות
חברת Brother משיקה בישראל סדרת מדפסות לעסקים קטנים ובינוניים
שלוש החברות אמנם הודיעו רשמית על השעונים החכמים, ובנוסף גם פינקו אותנו בתמונות של המוצרים, אבל לא הוסיפו יותר מדי מידע על המפרטים, כך שניאלץ להסתפק בשלב זה במה שיש. השעונים של המותגים היוקרתיים יגיעו לשווקים במהלך השנה.
נתחיל עם השעון החכם של Hugo Boss שקיבל את השם "The Touch", ותמצאו כאן עיצוב אלגנטי ויוקרתי עם אפשרות להחלפת רצועות על פי בחירה. השעון מגיע על שבב קירבה NFC ותמיכה ב-Android Pay, אבל לא תמצאו בו חיישן למדידת דופק. מחירו הצפוי 395 דולרים, עם זמינות החל מחודש אוגוסט.
הבא בתור הוא Tommy Hilfiger TH24 המשלב את ערכת השבבים Snapdragon 2100 של קוואלקום המיועדת למכשירים ניידים, אבל נראה כי הוא פשוט יותר מהדגם של הוגו בוס, ומגיע ללא שבב NFC או חיישן דופק. מחירו הצפוי 299 דולרים, וזמינות "מאוחר יותר השנה".
גם Diesel מצטרפת לחגיגה על ה-Diesel On, ולהבדיל משני האחרים מדובר בשעון בעל מראה "קשוח" יותר, אבל החברה לא מסרה על עמידות יוצאת דופן לעומת דגמים אחרים. גם הוא משלב את ערכת השבבים Snapdragon 2100 של קוואלקום ומחירו הצפוי 325 דולרים, גם כאן עם זמינות במהלך השנה.