פרטנר חזרה להרוויח ב-2016 למרות המשך התכווצות ההכנסות
הכנסות החברה הצטמקו ב-14% במהלך השנה החולפת, ועמדו על 3.5 מיליארד שקל. למרות זאת, החברה חזרה להרוויח ודיווחה על רווח נקי של 52 מיליון שקל, לעומת הפסד של 40 מיליון שקל בשנת 2015
במגזר הסלולרי רשמה פרטנר הכנסות של 2.09 מיליארד שקל, ירידה של 9% מ-2.29 מיליארד בשנה שעברה. לטענת החברה הירידה נבעה מהמשך ירידת מחירים של שירותי סלולר Post-Paid ו-Pre-Paid, כתוצאה מהמשך התחרות בשוק הסלולר והמעבר בין מפעילים שהסתכם השנה בכ-2.3 מיליון מנויי סלולר, ירידה קלה בלבד ביחס לנתון מוערך של כ-2.5 מיליון מעברים בשנים 2014 ו-2015. כמו כן טוענים בפרטנר כי שחיקת המחירים נבעה גם כתוצאה מהיקף משמעותי של מעברים בתוך החברה אשר ביצעו מנויי הסלולר של החברה, בין חבילות תעריפים או תכניות.
בנוסף, ההכנסות משירותים במגזר הסלולרי הושפעו לרעה מירידה בהכנסות ממפעילים אחרים המתארחים על רשת החברה, ובאופן ספציפי כתוצאה מסיום הסכם זכויות השימוש עם הוט מובייל החל מהרבעון השני 2016. הכנסות הקשורות להסכם זכויות השימוש ירדו מכ-120 מיליון שקל ב-2015 לכ-51 מיליון שקל ב- 2016. ירידה זו קוזזה באופן חלקי על ידי הכנסה שהוכרה עקב התשלום החד פעמי מהוט מובייל בקשר עם הסכם שיתוף הרשתות, בסך כולל של 23 מיליון שקל ב-2016.
במגזר הקווי הסתכמו ההכנסות בשנת 2016 ב-886 מיליון שקל, ירידה של 4% בהשוואה לנתון המקביל בשנה שעברה שעמד על 906 מיליון שקל. הירידה משקפת בעיקר את הקיטון בהכנסות משיחות בינלאומיות, כמו גם ירידה בהכנסות משירותים קוויים אחרים, ביניהם קווים מקומיים ושירותי ISP.