שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו סדרה 1 תוותר בשנה הבאה על הנעה אחורית

הידיעות על מעבר להנעה קדמית במכונית הקומפקטית של ב.מ.וו, היחידה שממשיכה להציג תצורה כזו בקטגוריה, מקבלות חיזוק - תחלוק פלטפורמה עם מיני

כפי שדווח כבר, ב.מ.וו סדרה 1 תוותר על הנעה אחורית הייחודית בקטגוריה, ותיישר קו עם המקובל - הנעה על-ידי צמד הגלגלים הקדמיים. כך מדווח אוטו אקספרס הבריטי, אשר חושף פרטים נוספים על המכונית שתושק בסוף השנה הבאה.

 

ב.מ.וו 135M

ב.מ.וו 135M

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

הדור השלישי של סדרה 1 יתבסס על פלטפורמת ההנעה הקדמית - UKL - המשותפת היום לכל דגמי מיני, לב.מ.וו X1 ולסדרה 2 אקטיב טורר וגרנד טורר. היא צפויה להציע בסיס גלגלים ארוך מ-269 ס"מ של הדגם הנוכחי ולגדול גם בממדי הרוחב והגובה. כמו-כן תעבור ה-1 לתצורת מנוע-רוחבי ותוותר על מורכבות הכוללת בין היתר גל הינע, דיפרנציאל וציריות בחלקה האחורי - ובכך תשפר משמעותית את נקודת התורפה של הדגם הנוכחי - מרחב מחייה מוגבל לנוסעים מאחור ותא מטען צנוע מדי.

 

 

סדרה 1 תציע מנועי טורבו-בנזין וטורבו-דיזל בהם עושות שימוש מכוניות ההנעה הקדמית של היצרנית, כולל 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר ו-4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר בהספקים שינועו בין 116 כ"ס עד 231 כ"ס. ב.מ.וו עשויה להציע גם דגם עם הנעה כפולה-קבועה (xDrive) בגרסאות החזקות, ולצדה תשווק ללא ספק גם סדרה 1 היברידית-נטענת. לפי הבריטים, בפסגת ההיצע צפויה לעמוד מחליפת ה-140M שתצויד במנוע 2.0 ליטרים מוגדש עם כ-300 כ"ס והנעה כפולה-קבועה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים