אינפינטי QX80 הענק והמפואר עשוי להגיע ארצה
הוא עדיין בשלב של רכב תצוגה, אך הגרסה הסדרתית לדגם הגדול והמפואר ביותר של אינפיניטי עשויה לנחות בארץ בעוד שנה. וגם, טויוטה מסמנת את המשך דרכו של ה-FJ המיוחד
ה-QX80 מאמץ את קו העיצוב החדש של משפחת דגמי הפנאי ביצרנית, ובדומה לרכב התצוגה QX ספורט שנחשף בבייג'ין לפני שנה, גם הוא מציג חרטום מאד אגרסיבי, עם יחידות תאורה צרות, סבכה קדמית ענקית ופגוש יוצא דופן עם פתחי אוורור שונים. ידיות מוסלקות וחישוקי "24 ענקיים משלימים מראה דינמי ומודרני בהרבה מקודמו (כונה בעבר QX56). תמונות של תא הנוסעים טרם פורסמו, אך ברור כי כמו קודמו הוא צפוי להציע שמונה מקומות ישיבה.
עדיין לא ברור האם ה-QX80 ישמור על תצורת שלדה-נפרדת כמו הדגם הנוכחי (המשותפת לניסאן פטרול) או שיעבור לתצורת מרכב אחוד ומודרנית, שעשויה גם לסייע בהפחתת המשקל העצמי העומד כיום על 2.7 טון. גם היצע המנועים לא נחשף, אולם סביר שמנוע הבנזין V8 בנפח 5.6 ליטר (400 כ"ס) הוותיק לא יעבור בירושה לדגם החדש, ואת מקומו יתפסו מנועי טורבו מודרניים, קטנים, חסכוניים ונקיים יותר.
טויוטה FT-4X
טויוטה חשפה את ה-FT-4X קונספט שאמור לרשת את ה-FJ קרוזר הייחודי שייצורו הופסק, ולהוות קדימון לרכב פנאי-שטח עתידי של המותג. למרות המראה הרבוע שנראה כהומאז' מודרני לסדרת רכבי השטח המיתולוגית, אשר הוענק לרכב על-ידי הסטודיו הקליפורני של היצרנית, רכב התצוגה מתבסס על פלטפורמת TNGA המשותפת ל- C-HR, עם מיתלי מקפרסון מלפנים ועצמות עצה כפולות מאחור. יחידת ההנעה תבסס על מנוע 4 צילינדרים והנעה כפולה-קבועה עם נעילת דיפרנציאל מכאנית והילוך כוח.
עיצוב הפנים של רכב התצוגה לא יגיע כמובן ישירות למכונית הסדרתית, אך מעניין להבחין בפריטים מקוריים כמו חלקי פנים בצבע מרכב, גלגל הגה עם צלע אחת וצמד מסכים במקום לוח מחוונים אנלוגי. פריט מעניין נוסף ברכב התצוגה הוא דלת אחורית הנפתח בשני אופנים, כלפי מעלה או לצדדים.