מוטוגוצי ענק ואפריליה ספורטיבי - בישראל
עופר-אבניר החלה לשווק את אופנוע הדגל של מוטוגוצי ודגם הספורט של אפריליה. מחירו של הראשון 198 אלף שקלים, השני עולה 129 אלף
המבצר המעופף של מוטוגוצי וטיל המירוץ של אפריליה - בישראל. עופר-אבניר, יבואנית מותג האופנועים הוותיק מוטוגוצי, מתחילה לשווק בישראל את אופנוע הדגל של היצרנית, MGX-21 הענק. לאופנוע החדש מנוע דו-צילינדרי מקורר אוויר ושמן אופייני בנפח 1,380 סמ"ק, עם 97 כ"ס ו-12.3 קג"מ - נתונים המתאימים בדרך כלל למכונית, ופחות לכלי דו-גלגלי. מחירו יעמוד על 198 אלף שקלים, יקר משמעותית מכל מוטוגוצי ששווק בישראל.
כינויו של האופנוע המרשים בפי היצרנית הוא "המבצר המעופף", מעט אירוני בהתחשב במקור השם - מטוס ההפצצה B17 שסייע לבעלות הברית להשמיד תשתיות גרמניות באירופה כולל באיטליה. עם זאת, אין ספק כי ההשראה לעיצובו של הכלי הגדול - אורך של 256 ס"מ, בסיס גלגלים של 170 ס"מ - מגיעה מתעשיית האופנועים האמריקאית, כולל הבחירה בחישוק "21 מלפנים ו-"16 מאחור
רוכב ה-MGX יכול לבחור בין שלוש מפות ניהול מנוע שונות ומספר דומה של כיול בקרת אחיזה. האופנוע כולל בקרת שיוט, מערכת שמע, שליטה על הסלולארי וניהול שיחות מלוח המחוונים בעזרת מתגים על הכידון, הפעלת מערכות באמצעות פקודות קוליות, מערכת קשר פנימית בין הרוכב לנוסע מאחור, זוג מזוודות צד ורשימה ארוכה של תוספות מקוריות בתשלום. משקל כל הטוב הזה עומד על 341 ק"ג לא כולל 20.5 ליטר של דלק.
מהקצה השני של הסקאלה מגיע אפריליה טואנו V4 1100 בגרסת Factory, אופנוע ספורטיבי המציע לא רק מראה שזועק "מירוצים", אלא גם מכללים שמגיעים היישר מהמסלול. מנוע ה-V4 מספק 175 כ"ס, וכולל שלושה מצבי ניהול מכוילים מראש, מערכת בקרת החלקה הניתנת לכיול לפי שמונה מצבי התערבות בהם ניתן לשלוט תוך כדי רכיבה. ABS מתקדמת, בקרות הזדקרות (ווילי) וזינוק, מערכת קוויק-שיפט להחלפת הילוכים מהירה ללא שימוש במצמד, בולמים ומשכך היגוי של אוהלינס, בקרת שיוט ועוד. המחיר: 129 אלף שקלים, כאשר האספקה מתוכננת לחודש יוני הקרוב.