טויוטה עצרה מסירות ה-C-HR. מחדשת אותן שוב
תקלה במכל הדלק של רכב הפנאי היפני גרמה לעצירת מסירות מיידית של הגרסה ההיברידית בישראל, והבטחת רכב שכור ל-300 לקוחות שיכולים גם לבחור לקבל את גרסת הטורבו-בנזין בתוספת פיצוי של 3,000 שקלים. מאוחר יותר הודיעה היצרנית ליבואנית כי המסירות יכולות להתחדש
מאוחר יותר הודיעה היבואנית כי "בעקבות עדכון שהתקבל הערב מהיצרן, המסירות צפויות להתחדש מחר בבוקר". עוד מסרו מיוניון כי "היצרן הורה על בדיקה פשוטה וקצרה של מיכל הדלק, ואם ימצא כי הוא אכן אינו מתאים להגדרות היצרן, הוא יוחלף. מדובר בסדרת ייצור אחת, אחוזים בודדים מהמלאי".
ביבואנית הדגישו אמנם כי לא מדובר בקריאה לתיקון, וכי הפסקת המסירות הייתה רלוונטית לגרסה ההיברידית בלבד, שכן הגרסה עם מנוע הטורבו-בנזין מצוידת במכל - גדול בשבעה ליטרים - עם דופן עבה יותר. ביוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, אמרו כי הקונצרן היפני הנחה את כל השוק האירופאי לעצור את מסירת הרכב, וכי הפעולה יוצאת הדופן תקפה עד לבירור מהות התקלה הצפויה להתפרסם בימים הקרובים. לאחר שזו תתפרסם יוחלט האם לבצע ריקול לליקוי - כך היבואנית.
ה-C-HR ההיברידי זכה לפופולאריות רבה בישראל, עם מספר מרשים של יותר מ-1,000 יחידות שנמסרו תוך שבועות ספורים. העיכוב הנוכחי במסירה נוגע לכ-300 לקוחות שאמורים היו לקבל את הרכב בשבועות הקרובים. מהיבואנית נמסר תחילה כי היא מציעה ללקוחות רכב חליפי עד למציאת הפתרון, ומאפשרת להם גם לשנות את ההזמנה לדגם הטורבו-בנזין, עם זיכוי בגין הפרשי מחיר (הגרסה ההיברידית יקרה יותר) ופיצוי של 3,000 שקלים נוספים בגין שינוי ההעדפה הראשונית.
במקור מסרה יוניון מוטורס כי "בעקבות חשש לפיו עובי הדופן באזור מסוים של מיכל הדלק בדגם C-HR HYBRID אינו עומד בהגדרות היצרן, הוחלט על הפסקת מסירת רכבים מדגם זה עד לבירור הנושא. החשש עלה במספר בודד של רכבים מתוך עשרות אלפים, אך עם זאת הוחלט על נקיטת צעד זה כחלק ממדיניות הבטחת האיכות והבטיחות הקפדנית של טויוטה העולמית. צעד זה אין משמעו "קריאה לתיקון" ("ריקול"). אנו נפעל בהתאם לכל הנחיה שיוציא היצרן בתום הבדיקה".