הונדה X-ADV בישראל - החל מ-78 אלף שקלים
הקטנוע של הונדה הגיע לאולמות התצוגה עם מראה קרבי והבטחה ליכולת שטח אמיתית. תג המחיר מיישר קו עם המתחרים
הונדה X-ADV יעלה כצפוי 78 אלף שקלים. כחודשיים לאחר שרכבנו עליו לראשונה, מגיע הקטנוע הגדול של הונדה ונושא תג מחיר הממקם אותו בלב קטגוריית קטנועי העל המקומית. הקטנוע היפני אשר מבטיח להציע - לראשונה בקטגוריה הפופולרית - גם יכולת שטח קלה, עושה שימוש בשלדה ויחידת ההנעה של הכלי ההיברידי - קטנוע-אופנוע - הונדה NC750.
הונדה X-ADV ברכיבה ראשונה
ה-X-ADV שאינו דומה לאף קטנוע אחר בתעשייה כיום, ישתמש אם כך במנוע 749 סמ"ק בעל שני צילינדרים עם 54 כ"ס, ותיבת הילוכים רובוטית כפולת-מצמד - בדומה למקובל כיום במכוניות - שמעבירה את הכוח לאחור באמצעות שרשרת. חישוקי "17 מלפנים ו-"15 מאחור עם צמיגים רב-שימושיים בגודל 120-70 ו-160-60 בהתאמה, מזלג קדמי הפוך עם 154 מ"מ של מהלך ואחורי עם 150 מ"מ, אחראים לקשר עם הכביש. מערכת הבלימה כוללת ABS.
אורכו של ה-X-ADV עומד על 224 ס"מ, בסיס הגלגלים על 159 ס"מ, גובה המושב על 820 מ"מ ומרווח הגחון גדול מ-16 ס"מ. נפח מיכל הדלק 13 ליטר וטווח הנסיעה - תודות לצריכת דלק ממוצעת רשמית של יותר מ-27 ק"מ לליטר - עומד על כ-300 ק"מ. משקל הכלי כשהוא מוכן לנסיעה: 238 ק"ג.
בהונדה ישראל אומרים כי בכוונתם למכור כ-200 יחידות מהקטנוע בשנה, וכי שני המשלוחים הראשונים שהגיעו ארצה כבר נמכרו. ל-X-ADV יש גם תוספות מקוריות בתשלום, כולל ארגזים, מגינים שונים, מדרסים ייעודיים לרכיבת שטח ואיך לא - מפלט אקרפוביץ'.