טויוטה יאריס מעודכנת בישראל - החל מ-101 אלף שקל לאוט'
טויוטה יאריס עברה עדכון מראה, שדרוג מערכות הבטיחות וקיבלה מנוע 1.5 ליטר בנזין חדש. תג המחיר נותר ללא שינוי
עדכוני העיצוב קלים ומתרכזים ביחידות תאורה שונות (משולבות לד בגרסאות הבכירות), סבכה קדמית חדשה, פתח אוורור גדול בפגוש הקדמי ופגוש אחורי שונה. יש גם אפשרות לצביעה דו-גונית וחישוקים קלים בעיצוב חדש (תוספת של 3,000 שקלים). השינויים בתא הנוסעים קלים עוד יותר ומסתכמים בעיקר בתוספת מסך תצוגת נתונים צבעוני בלוח המחוונים בגרסאות הבכירות.
השינוי המשמעותי נוגע למנוע 1.5 ליטר המחליף את ה-1.3 ליטר היוצא. הוא מפיק 112 כ"ס (תוספת 13 כ"ס) ו-13.9 קג"מ (1.2 קג"מ יותר) ומאפשר כעת האצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-11.2 שניות בגרסה עם תיבת הילוכים רציפה, קיצוץ של 1.4 שניות.
עם תיבת 6 הילוכים ידנית היא מסיימת את המיאוץ ב-11 שניות (קיצוץ 0.7 שניות). השיפור מאפשר, לטענת טויוטה, קיצוץ של 1.2 שניות בתאוצת ביניים בין 80 ל-120 קמ"ש בהילוך חמישי (17.6 שניות) תודות לזמינות כוח משופרת. שינויים נוספים שבוצעו נוגעים לכיול שונה לבולמי הזעזועים שנועד לשפר את נוחות הנסיעה וכיול חדש להגה החשמלי.
למרות השיפור בביצועים, טויוטה מבטיחה צריכת דלק טובה יותר (20.8 ק"מ לליטר, שיפור של כ-5 אחוז) ופליטת מזהמים נמוכה יותר (108 גרם CO2 לק"מ, 10 אחוז פחות). היאריס ההיברידית נותרה ללא שינוי ומשלבת בין מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר למנוע חשמלי עם תפוקה משולבת של 99 כ"ס.
גרסאות האבזור נותרו כבעבר. "סול" הבסיסית המיועדת בעיקר לשוק המוסדי ועל כן דלה באבזור ונעדרת מערכת בטיחות מתקדמת TSS. גרסת "סטייל" (ב-104 אלף שקל) מיועדת לשוק הפרטי ומצוידת במסך מגע בגודל "7 עם מצלמת נסיעה לאחור ומערכת בטיחות הכוללת כעת גם מערכת לזיהוי תמרורים בנוסף לבלימה אוטונומית במצבי חירום, התראה על סטייה מנתיב ותאורה אדפטיבית שהוצע בדגם היוצא. הגרסה ההיברידית (ב-110 אלף שקל) מוסיפה בקרת אקלים מפוצלת ומפתח חכם.