שתף קטע נבחר

תקרית נוספת בטיסה בארה"ב: "אם לא תרדו מהטיסה כל המשפחה תלך לכלא"

סיפורי התנגחויות עובדי חברות התעופה בנוסעים נמשכים. משפחה מדרום קליפורניה הורדה מטיסת דלתא בשל רישום יתר - אותה סיבה בגללה נגרר באלימות נוסע יונייטד בחודש שעבר. בסרטון נראית עובדת ביטחון אומרת: "אם לא תרדו - כל המשפחה תלך לכלא". החברה שהבטיחה פיצוי של 10,000$ על רישום יתר: "ניצור קשר לבירור הפרטים"

"לא תרדו מהטיסה? תלכו לכלא"

"לא תרדו מהטיסה? תלכו לכלא"

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

משפחה מדרום קליפורניה טוענת כי אולצה לרדת מטיסת חברת דלתא מהוואי ללוס אנג'לס, לאחר שסירבה לפנות מושב בשל רישום יתר, הסיבה שהביאה להורדתו של הנוסע מטיסת יונייטד לפני כחודש. רשתות התקשורת בארה"ב שידרו היום (ה') סרטון ובו תיעוד האירוע, ובו נשמעת עובדת החברה מאיימת כי אם לא יירדו, כל המשפחה תיכנס לכלא.

אב המשפחה, מתוך הסרטון ()
אב המשפחה, מתוך הסרטון

אב המשפחה, בריאן סצ'ייר, סיפר כי האירוע התרחש בתחילת השבוע שעבר, אז ביקש לטוס עם משפחתו - אשתו ושני ילדיו, בני שנה ושנתיים - מחופשה באי מהאווי בחזרה לביתם. המשפחה קנתה ארבעה כרטיסים, כאשר במקור גם בנם הבכור היה אמור לטוס עמם, אך ברגע האחרון הוא עלה על טיסה מוקדמת יותר. לדבריו, הם לא ביטלו את הכרטיס, והחליטו להושיב במושב של הבן הבכור את הילד הצעיר בכיסא תינוק, במקום שיישב על הברכיים שלהם, כפי שתכננו לעשות בתחילה.

מטוס חברת דלתא (צילום: Delta) (צילום: Delta)
מטוס חברת דלתא

עם זאת, בשל רישום יתר (אוברבוקינג), התבקשה המשפחה לפנות את המושב של הבן הבכור שלא התייצב לטיסה לטובת נוסע אחר. סצ'ייר סירב לעשות זאת מאחר שלדבריו שילם על המושב, אולם צוות המטוס התעקש. בסרטון נשמעת העובדת אומרת לו כי אם הוא לא יציית להוראה "כל המשפחה, כולל האישה והילדים, ייכנסו לכלא" והוא עונה לה בציניות "כולנו הולכים לכלא?".

 

עדכונים נוספים גם בפייסבוק של ynet חופש

 

עוד נשמע סצ'ייר שואל את עובדת החברה "אז מה אנחנו אמורים לעשות? יש לי שני תינוקות, אין לי איפה להישאר, ואין עוד טיסות. מה אני אמור לעשות? לישון בשדה התעופה?".

תקרית יונייטד. תזכורת כואבת ()
תקרית יונייטד. תזכורת כואבת

סצ'ייר אמר בראיון לערוץ CBS המקומי כי לא חשב שאכן יאלצו אותם לרדת מהטיסה. הוא הוסיף כי המשפחה לא קיבלה החזר כספי מהחברה, והם נאלצו לשלם בעצמם על חדר מלון ועל שלושה כרטיסים חדשים ביום למחרת. לדבריו, כל שהוא מבקש כעת זו התנצלות מצדה של דלתא.

 

כזכור, לאחר המקרה של יונייטד, הבטיחה חברת דלתא כי נוסע שיורד מהמטוס בשל רישום יתר יזכה לפיצוי של כ-10,000 דולר. במציאות, כנראה שהדברים מעט שונים.

 

דלתא הגיבה ל-CBS ומסרה כי היא "מתנצלת על המקרה ותיצור קשר עם המשפחה כדי לברר את פרטיו".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים