הסטודנטים שמנסים לשפר את חוויית הצפייה בטלוויזיה
במכללת ספיר נערך ההאקתון במשך 24 שעות, ועסק בשינוי חווית המשתמש של הצופה בתכני הווידיאו. במקום הראשון זכו סטודנטים שפיתחו אפליקציה המאפשרת לקבוצות חברים לצפות ולרכוש ביחד תכני טלוויזיה
אפליקציה המאפשרת לקבוצות חברים לצפות ולרכוש ביחד תכני טלוויזיה וליצור רשת חברתית לצפייה בטלוויזיה זכתה במקום הראשון בהאקתון שעסק בעיצוב "עתיד חוויית המשתמש בטלוויזיה". התחרות נערכה במכללה האקדמית ספיר ובליווי חברת סיסקו. התחרות התקיימה בימים חמישי ושישי בשבוע שעבר וההכרזה על הזוכים התקיימה אתמול (יום ב').
ההאקתון נערך במשך 24 שעות, ועסק בשינוי חווית המשתמש של הצופה בתכני הווידיאו שצפויים, על פי תחזית חברת סיסקו, לתפוס כ-80% מתעבורת הרשת עד שנת 2020. המשתתפים באירוע התבקשו להפוך את החלום למציאות ולהמציא מחדש את האופן שבו אנו משתמשים בטלוויזיה, לדמיין ולנסות לממש חוויית משתמש חדשה תוך שימוש בטכנולוגיות חדשות כדי ליצור חוויה כיפית, פשוטה וקלה.
במקום הראשון הגיעו הסטודנטים אסף רם, דותן נווה, נוי שטיין ודורי ווש, שלומדים במגמת הנדסאי עיצוב מדיה במכללת ספיר. הם פיתחו את SOTV - אפליקציה המאפשרת לקבוצות חברים לצפות ולרכוש ביחד תכני טלוויזיה וליצור רשת חברתית לצפייה בטלוויזיה. הסטודנטים זכו בפרס של 2,500 דולר.
למקום השני הגיע RateTV - תוסף אפליקטיבי לטלוויזיה המאפשר לדרג תכנים ולראות דירוגים של משתמשים בזמן אמת. את התוסף פיתחו היזמים אייל ואן מופס, אור בידאני ודור בר, שזכו ב-1,000 דולר.
למקום השלישי הגיעו שני צוותים - קבוצה שצרה תוסף אפליקטיבי לממירי כבלים או לווין המאפשר לבעלי מגבלויות לצפות בתוכן וידאו באופן קל ונוח וקבוצה שפיתחה מערכת המתלבשת על תוכן וידאו המיועד לילדים ומייצרת באופן אוטומטי הפעלה אינטראקטיבית לצורך למידה.
מנהל מדיה-לאב במכללה האקדמית ספיר ויוזם ההאקתון, דן פרייפלד, סיכם: "מדובר באירוע ראשון של סיסקו בשיתוף מוסד אקדמי לצורך עיצוב עתיד חווית הצפייה בטלוויזיה. המכללה האקדמית ספיר תמשיך להוביל קו של חדשנות, פיתוח ויוזמה".