אמזון הוזילה את מחיר הקנייה המינימלי המזכה במשלוח חינם בארה"ב
כחלק מהתחרות מול וול-מארט, ענקית המסחר המקוון הורידה את מחיר המינימום שמזכה במשלוח חינם בארה"ב מ-35 דולר ל-25 דולר
ענקית הקמעונאות המקוונת אמזון הודיעה אתמול (ג') שהיא מורידה את המחיר המינימלי לרכישה באתר המזכה במשלוחים בחינם - מ-35 דולר ל-25 דולר, וזאת כחלק מהתחרות המתמשכת שלה מול וול-מארט. ההצעה תקפה ללקוחות אמזון בארה"ב שאינם מנויים באמזון פריים. הצעד הזה מצטרף לצעד דומה בפברואר, אז הורד המחיר המינימלי מ-49 דולר.
אמזון כבר עכשיו מציעה משלוחים בחינם בתוך יומיים למנויי אמזון פריים, אך מטרת ההצעה החדשה היא לעודד עוד לקוחות לקנות בפלטפורמה שלה. התוכנית נועדה גם להרחיב את מספר המנויים באמזון פריים, שירות העולה 99 דולר.
הצעדים הללו מגיעים בתגובה למהלכים האחרונים שבהם נקטה וול-מארט, שפועלת לחיזוק עסקי המסחר המקוון שלה באמצעות רכישות כמו של אתר Jet.com, על מנת לצמצם את הפער מאמזון.
וול-מארט אף השיקה בשנה שעברה שירות מנויים משל עצמה, בשם ShippingPass, שעולה 49 דולר בשנה ומציע משלוחים מהירים בחינם. אולם, החברה ביטלה את התוכנית בינואר, והחליפה אותה במשלוחים חינם למי שרוכש ב-35 דולר ומעלה.