שתף קטע נבחר
 

סקודה קארוק - בישראל בתחילת 2018

רכב פנאי קומפקטי וחדש יצטרף להיצע דגמי הפנאי הגדל והולך של סקודה. לישראל הוא צפוי להגיע בתחילת 2018

אחרי שנחשף חלקית תחת מעטה הסוואה לפני שבועות ספורים, סקודה מפרסמת כעת תמונות ופרטים מלאים על הקארוק, רכב הפנאי הקומפקטי שיחליף את הייטי הוותיק. לדברי צ'מפיון, יבואנית המותג לישראל, הקארוק צפוי להגיע ארצה בתחילת השנה הבאה.

 

סקודה קארוק

סקודה קארוק

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

סקודה קארוק מבוסס על פלטפורמת MQB משותפת לסיאט אטקה, עם בסיס גלגלים זהה (264 ס"מ) המאפשר גם גידול משמעותי במידות החיצוניות ביחס לייטי - 16 ס"מ לאורך (438 ס"מ) וכ-5 ס"מ לרוחב (184 ס"מ), בעוד ממד הגובה הצטמצם דווקא ב-4 ס"מ (160.5 ס"מ). תא המטען מציע כעת נפח של 521 ליטר, 200 ליטר יותר מהייטי.

 

 

הקארוק החדש נראה כגרסה מוקטנת של הקודיאק הגדול, כולל עיצוב הפנים המוכר עם מסך מגע גדול ("9.2, בעוד גרסאות בסיס יסתפקו ב-"6.5) במרכז הקונסולה ולראשונה במותג יוצב לוח מחוונים דיגיטאלי. אבזור הבטיחות כולל את כל המערכות המוכרות של הקונצרן כמו בקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות לנהיגה אוטונומית עד 60 קמ"ש, בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה על נתיב, התראה על שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור ועירנות נהג.

 

 

היצע המנועים כולל צמד מנועי טורבו-בנזין רלוונטיים לישראל, שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר (115 כ"ס) וארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (150 כ"ס), כמו-גם צמד מנועי טורבו דיזל: 1.6 (115 כ"ס) ו-2.0 ליטר (עם 150 או 190 כ"ס). המנועים משודכים לתיבות שישה הילוכים ידניות או שבעה הילוכים כפולות-מצמד ולהנעה קדמית או כפולה-קבועה כאופציה בגרסאות הבכירות (סטנדרטית בדיזל 190 כ"ס).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים