שתף קטע נבחר
 

פורשה 911 טורבו S, עכשיו גם במהדורה מוגבלת

גרסתה האחרונה של מכונית הספורט המיתולוגית תשווק בעתיד גם בגרסת מוגבלת ייצור, עם יותר כוח ותג-מחיר גבוה עוד יותר

פורשה חושפת מהדורה בייצור מוגבל של 500 יחידות בלבד ל-911 טורבו S. תג המחיר בארה"ב גבוה מטורבו S רגילה, שמחירה בישראל עומד 1.8 מיליון שקל.

 

פורשה 911 טורבו S

פורשה 911 טורבו S

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

מנוע הבוקסר המוגדש עם שישה צילינדרים בנפח 3.8 ליטר, מפיק 607 כ"ס ו-76.5 קג"מ, 27 כ"ס ו-5.1 קג"מ יותר מטורבו S "רגילה", והופך אותה בכך לדגם החזק ביותר במשפחת 911 כיום. הכוח עובר לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת 7 הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה-קבועה. למרות תוספת הכוח, נתוני התאוצה ל-100 קמ"ש והמהירות המרבית נותרו זהים: 2.9 שניות ו-330 קמ"ש. במיאוץ ל-200 קמ"ש היא מקצצת 0.3 שניות ומסיימת אותו בזמן של 9.6 שניות.

 

 

בידול ויזואלי מושג תודות לצביעה שפורשה מכנה "זהב צהוב", עם צמד פסי ספורט שחורים לאורך המרכב, חישוקי "20 בעיצוב ייחודי וגימור קרבון למראות, לכונסי האוויר ולספוילר האחורי - המתרומם חשמלית ומסוגל לייצר עד 150 ק"ג של כוח הצמדה, 18 ק"ג יותר מטורבו S רגילה. תא הנוסעים מקבל דיפוני קרבון, ותפרים זהובים לריפודי העור במושבים, בהגה ובדלתות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים