סובארו מאכזבת: שוב לא מוסיפה כוח ל-BRZ
למרות השמועות לאורך השנים ופרסום תמונה מבטיחה, סובארו תמשיך לשווק את ה-BRZ הספורטיבית עם מנוע שנותר ללא שינוי
לאחר שפרסמה תמונת קדימון ל-BRZ בגרסת STI,
חושפת סובארו את הפרטים המלאים על המכונית. ולא, לא מדובר בגרסה עם מנוע טורבו מודגש
לו מייחלים החסידים המושבעים כבר שנים רבות, אלא רק השבחה של מיתלים, בלמים וצמיגים.
סובארו BRZ
ה-BRZ בגרסת TS (ר"ת tuned by STI), דומה לזו שהציגה היצרנית לשוק היפני לפני ארבע שנים, בהבדל קל - הפעם היא תשווק גם בשוק האמריקאי, אך רק בייצור מוגבל של 500 יחידות בלבד. לישראל היא כמובן לא צפויה להגיע. על ההנעה תמשיך לפקד יחידת ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר עם 200 כ"ס, יחד עם תיבת שישה הילוכים ידנית או אוטומטית.
סובארו כן משנה את מערך המתלים עם קפיצים ובולמי זעזועים קשיחים יותר מלפנים ומאחור, מוט גישור עליון מלפנים, בלמים של ברמבו וחישוקי "18 קלי משקל ("17 ב-BRZ הרגילה) עם צמיגי מישלין פיילוט ספורט 4. בידול ויזואלי מושג תודות למערכת של מסיטי אוויר מסביב למרכב וכנף אחורית גדולה ומתכווננת ידנית. בתא הנוסעים מסתכמים השינויים במושבים מרופדי אלקנטרה וחגורות בטיחות אדומות.
סובארו BRZ tS