ב.מ.וו 6GT במקום חמש - בישראל בסוף השנה
השינוי במשפחת הדגמים עליו הכריזה ב.מ.וו בעקבות חשיפת סדרה 8 מכה גלים. השינוי הראשון - החלפת 5GT
ב.מ.וו חושפת את ה-6GT, מחליפתה של ה-5GT
הצפויה לנחות בישראל בסוף השנה. שינוי השם מגיע כחלק מהשקתה הצפויה של סדרה 8
המיועדת להחליף את סדרה 6, עם גרסאות קופה, קבריולה וגרנד קופה.
ב.מ.וו 6GT
ה-6GT מבוססת על פלטפורמת CLAR המשותפת לסדרה 7 ו-5 העדכניות, אשר תודות לשימוש באלומיניום מצליחה להשיל עד כ-150 ק"ג ממשקל הרכב. כל זאת למרות תוספת של 8.7 ס"מ לאורך הכללי (509.1 ס"מ), המאפשרת בין היתר גידול של 110 ליטר לתא המטען (610 ליטר בסה"כ). הרוחב (190.2 ס"מ) ובסיס הגלגלים (307 ס"מ) נותרו ללא שינוי, בעוד נתון הגובה קוצץ ב-2.1 ס"מ (153.8 ס"מ). בכך מתאפשרת הורדת מרכז הכובד ושיפור יכולתה הדינמית של המכונית, כך ב.מ.וו.
היצע מנועי הטורבו-בנזין הרלוונטי לשוק המקומי: בשלב ראשון יגיעו מנועי ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (258 כ"ס) בדגם ה-630, ושישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר (340 כ"ס) בדגם ה-640. כל המנועים משודכים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית, או הנעה כפולה-קבועה כאופציה במנוע הגדול. אלה מאפשרים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.3 שניות (630) ו-5.4 שניות (640), קיצוץ של 0.7 שניות לעומת ה-535GT היוצאת) בדרך למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש בשני המנועים.
מבחינת אבזור תציע ה-6GT את אותם פיצ'רים מוכרים מסדרה 5 כמו שלט רחוק רב-שימושי עם צג מגע, המכיל מידע על מצב הרכב (טווח נסיעה, טמפרטורה ועוד), הפעלת תאורה או מיזוג ואפילו אפשרות לנהוג את המכונית מבחוץ באופן מוגבל, כמו-גם מערכות בטיחות מתקדמות המאפשרות נהיגה חצי-אוטונומית עד מהירות של 210 קמ"ש, עם אפשרות מעבר נתיב בעזרת איתות ומערכת זיהוי תמרורים המתאימה את בקרת השיוט למהירות המותרת.
ב.מ.וו 6GT