פולקסווגן פולו חדשה - בישראל בתחילת השנה
הפולו החדשה שתגיע ארצה בעוד מספר חודשים תהיה גדולה יותר, עם מראה מעודכן, מערכות בטיחות עכשוויות ויחידות מנוע-גיר מוכרות
הפולו חולקת את פלטפורמת MQB A0 עם סיאט איביזה החדשה ובהשוואה לפולו הקודמת היא גדולה משמעותית עם תוספת של שמונה ס"מ לאורך, שבעה לרוחב ו-9.5 ס"מ לבסיס הגלגלים - עובדה המאפשרת לטענת היצרנית מרחב משופר משמעותית לנוסעים. תא המטען גדל אף הוא ב-71 ליטר (351 ליטר). כמו האיביזה, גם הפולו תוצע רק במרכב 5 דלתות.
כמקובל ביצרנית, שינויי העיצוב מדור לדור אינם קיצוניים וגם הפעם מדובר בעדכוני מראה בלבד. יש יחידות תאורה גדולות ושונות מלפנים ומאחור ובתא הנוסעים יש כעת אופציה לדיפונים בצבע המרכב. יש מסך מגע גדול מבעבר (בין "6.5 ל-"8) עם צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, מטען אלחוטי לסמארטפון ולוח מחוונים דיגיטאלי. אבזור הבטיחות כולל כעת בלימה אוטונומית במצבי חירום, בקרת שיוט אדפטיבית והתראה על שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור.
היצע מנועי הטורבו-בנזין כולל יחידת שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר עם 115 כ"ס וארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר עם 150 כ"ס, הכולל גם מערכת לניתוק אספקת הדלק לצמד בוכנות על-מנת לצמצם את הצריכה. שני המנועים יוצעו עם תיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים כפולת-מצמד. הפולו תוצע לראשונה גם עם מערכת בולמי זעזועים אדפטיבית.
בשונה מהאיביזה שלא תוצע בעתיד בגרסת קופרה ספורטיבית, את שלושת האותיות GTI תוכלו למצוא גם על הפולו החדשה. זו תצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 200 כ"ס, שמונה כ"ס יותר ממנוע ה-1.8 ליטר היוצא. כבעבר הוא ישודך לתיבה ידנית או כפולת-מצמד עם שישה יחסים בשני המקרים.