סנאפצ'ט מציגה: טלוויזיה ב-3 דקות
הרשת החברתית חתמה על חוזה מול חברת ההפקות "האחים וורנר" - ליצירת 10 תוכניות טלוויזיה באורך שבין 3-5 דקות בלבד לפרק
"סנאפ", חברת העל שמפעילה את הרשת החברתית סנאפצ'ט, ממשיכה לשעוט קדימה: בימים אלה נציגי החברה נמצאים בפסטיבל קאן ומנסים לסגור כמה שיותר עסקאות שיווק ופרסום עבור המותג, ובינתיים כבר נודע כי החברה חתמה על עסקה בשווי 100 מיליון דולר עם לא אחרת מאשר חברת ההפקות "האחים וורנר".
על פי תנאי העסקה, "האחים וורנר" תפיק עבור סנאפצ'ט לא פחות מ-10 תוכניות טלוויזיה שונות, הבנויות ממקטעים באורך 3-5 דקות. התכנים הללו יהיו זמינים לצפיה באמצעות סנאפצ'ט, כשעוד לא ברור למשך כמה זמן. כידוע, אחד המאפיינים הבולטים של הרשת החברתית הוא שעון העצר הסופר לאחור 24 שעות - לפני שהתכנים נעלמים ממנה. בהתאם, גם הפרקים השונים שיופקו עבורה צפויים להיות זמינים רק לזמן מוגבל.
סנאפצ'ט כבר חתומה מול מספר ערוצי טלוויזיה וספקיות תוכן, בהן BBC, MGM ודיסקאברי. מדובר בצעד נוסף שמדגיש את מערכת היחסים בין רשתות חברתיות לבין חברות תקשורת מסורתיות, כשעל קו התפר מצויים תכני וידאו איכותיים. פלטפורמות דוגמת סנאפצ'ט, פייסבוק ואינסטגרם מעודדות שיתוף וצריכה של סרטוני וידאו ושיתופי פעולה מהסוג הזה מחדדים את הכיוון שאליו רשתות חברתיות הולכות.