גוגל מזייף? יוניליוור תסיט תקציבים מפרסום דיגיטלי כדי לבדוק את יעילותו
ביונילוור הודיעו בתחילת השנה שהם יצמצמו בכ־30% את ההוצאה על פרסום דיגיטלי. ענקית הצרכנות מתכוונת לצמצם גם את מספר סוכנויות הקריאייטיב איתן היא מתכננת לעבוד
יוניליוור הודיעה שהיא תסיט תקציבים מהשקעה בפרסום דיגיטלי לשירותים שיספקו לה תובנות לגבי היעילות שלו.
סמנכ"ל השיווק של ענקית המזון, קית' וויד, הסביר לאחר פגישה עם סנאפ וטוויטר שהוא מצפה מהחברות לשפר את "אמות המידה של הדיווח שלהן. רק כך הן יזכו לקבל גישה לדולרים שלנו". את הדברים אמר וויד לסוכנות בלומברג במהלך כנס הפרסום ליונס.
לדברי יוניליוור, הבעיה היא שגוגל ופייסבוק מחזיקות כ-90% משוק הפרסום הדיגיטלי והן גם אלה שמספקות את הדו"חות על מספר הפרסומות הנצפות, גישה בה מחזיקה גם פרוקטר אנד גמבל. "המחשבה שהן אלה שאומרות לך מה הרייטינג של הפרסומות הוא מגוחך", זעם וויד. ביונילוור הודיעו בתחילת השנה שהם יצמצמו בכ־30% את ההוצאה על פרסום דיגיטלי. ענקית הצרכנות מתכוונת לצמצם גם את מספר סוכנויות הקריאייטיב איתן היא מתכננת לעבוד.
צילום: יח"צ
מומלצים