שתף קטע נבחר
 

פורשה 911 עם תג-מחיר של 3 מיליון - בקרוב בישראל

המכונית היקרה ביותר של פורשה אי פעם בישראל תהיה גם החזקה והמהירה מכולן. הכירו את ה-911 GT2 הקיצונית. ישראלי אחד כבר הזמין אותה

פורשה חושפת את ה-911 GT2, הגרסה הקיצונית, החזקה והמהירה ביותר למכונית הספורט המפורסמת בעולם. לדברי היבואנית, רוכש מאושר - וללא ספק אמיד - כבר הזמין אחת שתגיע לישראל בתחילת 2018 עם תג-מחיר של כמעט 3 מיליון שקלים.

 

פורשה 911 GT2

פורשה 911 GT2

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

ה-GT2 החדשה תהיה גרסה רביעית בסך הכל בהיסטוריה הארוכה מאד של ה-911, ממכוניות הספורט הוותיקות בעולם. וכמו קודמות לה, גם היא החזקה והמהירה בהיצע של המותג. מנוע שישה צילינדרים בתצורת בוקסר אופקית בנפח 3.8 ליטר, תרומת הטורבו S, זוכה לצמד מגדשי טורבו גדולים יותר ומצנן ביניים (אינטרקולר) לסיוע בקירור בעומס גבוה, סעפת פליטה מטיטניום (גם קלה ב-7 ק"ג) ושינויים נוספים באיברי המנוע הפנימיים, מעמידים את התפוקה על 700 כ"ס.

 

 

הכוח עובר לגלגלים האחוריים בלבד דרך תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד (שעברה חיזוק ושינויים ביחסי העברה). הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-2.8 שניות ו-340 קמ"ש מרביים, עשירית שניה פחות ו-10 קמ"ש יותר מה-911 טורבו S כפולת ההנעה, המחזיקה הקודמת בתואר המהירה ביותר.

 

 

שינויים נוספים כוללים פגושים גדולים עם מסיטי אוויר, שני כונסי אוויר על מכסה תא המטען מלפנים, ושניים על מכסה המנוע (מאחור) כמו-גם שני כונסי אוויר המוכרים מהטורבו, בתוספת כנף אחורית ענקית. בלמי קרבון הם סטנדרטיים, הצמיגים הם 265/35R20 מלפנים ו-325/30R21 מאחור וכמו ב-GT3, גם כאן יש היגוי אחורי אקטיבי המסייע לשיפור חדות הכניסה לפניה במהירות נמוכה והיציבות הכיוונית במהירות גבוהה.

 

 

תא הנוסעים כולל צמד מושבי באקט תומכים בריפוד עור שחור ואלקנטרה אדום, דיפוני קרבון וכלוב בטיחות במקום צמד המושבים האחוריים. בתוספת של 260 אלף שקלים תקבלו גג, כונסי אוויר ומוטות מייצבים העשוים קרבון, כמו-גם חישוקים ממגנזיום המפחיתים את המשקל העצמי ב-30 ק"ג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים